На кафедрі комп’ютеризованих систем автоматики Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології Львівської політехніки завершено захист бакалаврських кваліфікаційних робіт.
Своїми думками про цю подію ділиться голова екзаменаційної комісії, директор Львівського центру Інституту космічних досліджень Національної академії наук та Державного космічного агентства України, к.т.н. Адольф Лукенюк:
– Будучи неодноразово головою екзаменаційної комісії із захисту бакалаврських кваліфікаційних робіт за спеціальністю «Комп’ютерні науки», спеціалізація «Системна інженерія (Інтернет речей)», хочу поділитися своїми враженнями. Передусім хочу відзначити актуальність тем бакалаврських робіт, зокрема: «Розроблення програмно-апаратної частин підтримання температури камер для зберігання вакцин», «Система Інтернет речей виявлення небезпечних газів у приміщеннях», «Автоматизована система паркування на основі нейронної мережі», «Система Інтернет речей для передачі показів лічильників», «Керування безпілотниками на основі розпізнавання жестів» та інші. Був вражений високими як теоретичними знаннями, так і практичними навичками, які демонстрували студенти під час захисту. Студенти показали, що чудово володіють сучасними мовами програмування, технологіями перетворення та обробки сигналів і вміють їх використовувати на практиці. 22 студенти презентували свої бакалаврські роботи англійською мовою. Вражає сама презентація робіт. Доповіді були логічно побудовані. Прекрасне розуміння предметної області та сучасних підходів до розв’язання конкретної задачі. Відповіді на питання були чіткі й обґрунтовані. Відчувалося, що студенти набули ґрунтовні знання.
Досягнення такого результату підготовки фахівців, на мою думку, – це реалізація тісної співпраці викладацького складу кафедри комп’ютеризованих систем автоматики і працівників ІТ-компаній. Саме фахівці ІТ-компаній занурили студентів у реальний процес розробки проєктів, уміння вибору засобів їхньої реалізації і захисту. Важливим є й те, що студенти вміють працювати в команді: зокрема, деякі проєкти були комплексними. Думаю, можна стверджувати, що, завершивши навчання за бакалаврською програмою, студенти готові самостійно розробляти і впроваджувати проєктні розробки. Такі результати підтверджують правильність можливого впровадження дуальної освіти.
Хочу відзначити, що я відчув гордість та повагу до цих молодих людей за їхні цілеспрямованість, постійний пошук і досягнення своєї мети.