Дистанційна робота як можливість запровадження новітніх методів навчання – вважають на катедрі української мови

Катедра української мови Львівської політехніки
Студенти Львівської політехніки

Очна форма навчання, безперечно, забезпечує цікавий освітній процес, оскільки ніщо не може замінити «живого» спілкування в авдиторії. На жаль, сьогодення внесло свої корективи в наше життя. У час пандемії ми змушені шукати нові методи та форми роботи. В умовах дистанційної освіти надзвичайно важливо спонукати молодь до інтерактивної взаємодії в навчальному процесі, надавати змогу студентам самостійно опрацьовувати та засвоювати досліджуваний матеріал.

Старший викладач катедри української мови Лілія Харчук зазначає: «Сучасні реалії (карантинні обмеження) дають змогу впроваджувати в навчальний процес підходи, які в очному режимі не були затребувані. Працюючи зі студентами спеціальности «Туризм» я спробувала реалізувати ідею, яку виношувала вже давно: влаштувати мовні перегони. Студенти миттєво підхопили ідею і кинули виклик один одному, презентувавши свої відеороботи на мовну тему. Основою мовного змагу є цікаві завдання з української мови, які студенти підбирають самостійно. Безперечно, мова – це безмежний океан цікавих фактів. Саме ця форма роботи спонукає студентів відкривати для себе мовні цікавинки й ділитися цими знаннями з колегами. Це також кардинально змінює атмосферу взаємодії між студентами й викладачем, вносить певну «родзинку», що допомагає досягти кращих результатів у процесі вивчення предмету. Студенти креативні, вмілі, вправні, майстерні, мудрі, спраглі до знань і втілення задуманого в життя. Мені залишається тільки підтримати їх і допомогти в реалізації цього проєкту».

Міжнародний день студента став початком «Мовного змагу». Конкурс відбуватиметься між студентами груп ТУ-11 і ТУ-12 (ІСТР). Суть проєкту полягатиме в презентації відеороликів команд-суперників на сторінках катедри в соціальних мережах «Інстаграм» і «Фейсбук». Наразі вже презентовано й опубліковано три відеороботи. Отож, запрошуємо всіх до активної участи в проєкті, оскільки переможець визначатиметься за кількістю вподобайок і коментарів до відеоробіт команд-суперників.

Студенти Львівської політехніки Студенти Львівської політехніки