1. Загальна інформація
Тип програми за змістом: загальна короткострокова програма
Форма навчання: змішана (очна та дистанційна)
Обсяг програми: 1 кредит ЄКТС
Мова(и) викладання: українська
Напрям(и) підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма: Застосування міжнародного досвіду вирішення конфліктів
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму
- знання законодавства;
- професійні знання: знання правових, організаційних, психологічних засад вирішення конфліктів
Укладач(і) програми
Подольчак Назар Юрійович, завідувач кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», доктор економічних наук, професор, e-mail: nazar_podolchak@yahoo.com
Білик Олена Іванівна, порфесор кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», кандидат економічних, e-mail:olena.bilyk@gmail.com
Яремко Ірина Ігорівна, доцент кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», кандидат економічних наук, e-mail: iryna.i.yaremko@lpnu.ua.
2. Загальна мета
створення умов для формування громадянських та соціальних компетентностей здобувачів освіти, що передбачає виявлення ними конфліктологічної компетентності, вмінь і навичок вирішення конфліктів мирним шляхом, ненасильницької поведінки та громадянської позиції
3. Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання:
- сутності та видів конфліктів;
- історія та види корпоративних конфліктів; розмежування та історія методів медіації, фасилітації діалогу, переговорів;
- види конфліктів в компанії
- види та особливості переговорів у конфлікті;
- надати базові теоретичні знання з конфліктології;
- ознайомити з основними засадами миробудування.
уміння:
- застосовувати методів корпоративного управління у вирішенні конфліктів;
- функціональні ролі в діалозі;
- застосування методів управління конфлікатими
навички:
- прийняття рішеннь в умовах конфліку;
- набуття компетентності медіатора, перемовника та фасилітатора діалогу;
- робота зі складними ситуаціями в переговорах;
- набуття компетентностей маніпуляції в переговорах;
- професійні навички фасилітатора діалогу, медіатора та перемовника
4. Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять)
Навчання здійснюється у формі тренінгів, які включають проведення он-лайн лекцій з використанням інтерактивних презентацій, консультативних форумів та тематичних дискусій
5. Ресурсне забезпечення дистанційного навчання
Назви вебплатформи, вебсайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься дистанційне навчання із зазначенням посилання (вебадреси): програмний додаток для відеоконференцій Zoom - https://zoom.us/ru-ru/meetings.html
Назва дистанційного етапу/модуля
Тема 1. Історія та джерела виникнення корпоративних конфліктів.
Тема 2. Протиправне поглинання та рейдерство в країнах близького та далекого зарубіжжя
Тема 3. Конфлікт корпоративних інтересів та запобігання рейдерству і корпоративному шантажу
Тема 4. Специфіка конфліктів на публічній службі
Тема 5. Основні підходи до вирішення конфліктів.
Тема 6. Правові рамки для вирішення конфліктів
Тема 7. Методи запобігання конфліктів
6. Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю
Критерії оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%)
відвідування занять - 100 %
Форма підсумкового контролю: письмовий іспит та захист підсумкової роботи