Розробники: к.пед.н. Захарчук М.Є., Левицька-Ревуцька О.Є.
Напрям: нова українська мова
Мета: допомогти слухачам краще зрозуміти суть педагогічного процесу у НУШ, його засобів, методів, прийомів, цілей та взаємозв’язків
Короткий опис курсу та його структура: тематика курсу спрямована на розуміння педагогічного процесу у НУШ як цілісної системи, спрямованої на розвиток і формування особистості в умовах її виховання, навчання та освіти, а також явищ, які обумовлюють розвиток індивіда в процесі цілеспрямованої діяльності суспільства.
Група слухачів: 20 осіб
Загальний обсяг: 30 год./ 1 кредит ЄКТС, зокрема: лекційні заняття - 20 год., практичні заняття - год. самостійна робота - 10 год.
Форма проведення: денна / вечірня / дистанційна
Період та тривалість навчання: 10 занять по 2 акад. год.
Форма контролю: тестування.
Перелік компетентностей, які вдосконалюватимуться/набуватимуться:
- уміння і навички організовувати та аналізувати свою педагогічну діяльність;
- організовувати та керувати пізнавальною діяльністю;
- формувати критичне мислення та уміння здійснювати педагогічну діяльність за всіма її складовими.
Категорія слухачів: вчителі, директори, завучі шкіл а також інші зацікавлені особи
Документ, який видається за результатами виконання програми: Сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка»
Опис результатів навчання: спроможність застосувати набуті / удосконалені компетентності на практиці.
Тематичний план курсу
№ |
Назва розділів |
Кількість академічних годин |
||||
Разом |
Лекції |
Прак-тичні заняття |
Лабора-торні заняття |
Самос-тійна робота |
||
1. |
Концепція НУШ. Розбудова НУШ: очікування, реалії, перспективи. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
2. |
Інструктивно – методичні рекомендації щодо вивчення в закладах ЗСО навчальних предметів. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
3. |
Розвиток ключових компетентностей. Нормативні засади. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
4. |
Компетентнісний підхід у навчанні. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
5. |
Інтерактивні методи навчання. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
6. |
Особливості організації змішаного навчання. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
7. |
Організація дистанційної форми навчання. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
8. |
Планування уроку та мотивація учнів у межах проблемно-орієнтованого та емпіричного навчання. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
9. |
Освітні стратегії роботи з обдарованими дітьми. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
10. |
Підготовка вчителя іноземної мови до роботи з учнями в умовах комунікативно-діяльнісного підходу. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
|
Всього |
20 |
– |
– |
– |
10 |