Розробник: Довгунь Оксана Степанівна, Леонова Софія Володимирівна
Напрям: Маркетинг
Мета: Інтернет-маркетинг для бізнесу» є формування в учасників сучасного маркетингового мислення, накопичення і систематизація знань, здобуття компетенцій, що дозволять активно і творчо брати участь у розробці та практичному застосуванні сучасних концепцій, методів і моделей інтернет-маркетингу. Також метож є формування можливості вивчати і критично осмислювати сучасні тенденції розвитку інтернет-маркетингу, використовувати існуючі і розвивати нові підходи в інтернет-маркетингу.
Короткий опис курсу та його структура: Курс передбачає надання учасникам знань про суть та значення інтернет-маркетингу у діяльності підприємства, формування діджитал-стратегії та характеристику її складових, дослідження різних інтернет-каналів для просування продукції підприємств та вибір оптимальних з них. Оцінюється ефективність маркетингових заходів в інтернеті, учасники створюють компанії на основі дослідження конкурентів, розробляють контент-план, вивчають основи копірайтингу. Також розглядаються особливості різних видів реклами в інтернеті та в різних соціальних мережах. Вивчаються основні показники ефективності інтернет-маркетингу, основні завдання та принципи, за якими здійснюється побудова роботи інтернет-маркетологів.
Структура курсу:
Тема 1. Маркетинг. Суть, основні завдання, тенденції Інтернет-маркетингу.
Практичне заняття 1: Аналіз ринку. Специфіка комплексу Інтернет-маркетингу.
Тема 2. Маркетингові дослідження.
Практичне заняття 2: Аналіз маркетингової діяльності підприємства. Діджитал стратегія.
Тема 3. Сайт. Пошукова оптимізація сайту.
Практичне заняття 3: Робота над сайтом і прийоми мало-бюджетного маркетингу: формування завдань, які вирішує веб-сайт. Розроблення / вдосконалення цільової сторінки сайту та її оптимізація під пошукові запити.
Тема 4. Реклама в Інтернеті: основні види та їхні особливості. Оцінювання витрат на різні види реклами.
Практичне заняття 4: Оцінювання витрат на різні види реклами. Налаштування реклами в Google Ads та створення банера.
Тема 5. Комунікація в соціальних мережах та Блогінг: ведення сторінок та основні можливості мереж.
Практичне заняття 5: Аналіз активності підприємств в основних соціальних мережах, визначення їх пріоритетності. Створення рекламної кампанії у Facebook.
Тема 6. Партнерський маркетинг.
Практичне заняття 6: Сучасні інструменти просування продукту підприємства: Linkedin, email-розсилки, месенджери.
Тема 7. Копірайтинг. Візуальне та графічне оформлення контенту.
Практичне заняття 7: Формування контент-плану.
Тема 8. Сутність “Лійки продажів”, методика її створення та реалізація.
Практичне заняття 8: розробка “лійки продажів”.
Тема 9. Прогнозування результатів. Веб-аналітика.
Практичне заняття 9: Розрахунок показників ефективності Інтернет-маркетингу.
Група слухачів: 10 осіб
Загальний обсяг: 45 год.
Зокрема: аудиторні заняття - 36 год; лекційні заняття - 18 год, практичні заняття - 18 год, семінарські заняття - ___год, самостійна робота - 9 год, виконання випускної роботи - ___год; захист випускної роботи - ___год.
Форма проведення: денна/вечірня/дистанційна
Період та тривалість навчання: 9 тижнів
Форма контролю: презентація проекту та тестування
Перелік компетентностей, які вдосконалюватимуться/ набуватимуться:
- базові знання та основні інструменти Інтернет-маркетингу;
- здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері Інтернет-маркетингу;
- здатність проявити творчі навики, вдосконалити підходи у дослідженнях та аналізуванні отриманої інформації із вторинних та первинних джерел;
- вміння застосовувати сучасні концепції, методи та інструменти Інтернет-маркетингу при формуванні та реалізації маркетингової стратегії досліджуваного об’єкта чи окремого проєкту;
- вміння використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності;
- вміння формувати основні завдання Інтернет-маркетингу в діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління.
Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти
Опис результатів навчальної діяльності:
- здатність продемонструвати знання у сфері Інтернет-маркетингу;
- навики виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів, визначати функціональні сфери маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та узгоджувати їх з цілями підприємства, змінною ринковою кон’юнктурою;
- можливості застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу, в тому числі, управління продажами у сфері товарів та послуг, що здійснюються як традиційними каналами збуту, так і у мережі Інтернет.
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|