Використання цифрових технологій в освіті надає багато переваг: навчання стає цікавішим, захопливим, персоналізованим і доступним більшій кількості учнів. Особливо відчутною стала перевага від використання цифрових технологій під час віддаленого навчання. Саме завдяки використанню таких платформ, як Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, учні шкіл та студенти змогли безперервно навчатись віддалено під час пандемії COVID-19. Використання різноманітних тестів та квестів, таких як Kahoot чи Mentimeter, зробило навчання більш інтерактивним, а використання таких новітніх імерсивних технологій, як доповнена чи віртуальна реальність, допомагає глибше зануритись у предметну область, набагато підвищує зацікавленість учнів, наочність матеріалу.
Саме завдяки цьому освіта є однією з найперспективніших сфер застосування технологій доповненої та віртуальної реальності. Тому на Літній школі «Цифрова освіта для викладачів. Доповнена реальність в освіті», яка організована кафедрою автоматизованих систем управління Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Національного університету «Львівська політехніка» в межах виконання освітнього проєкту Erasmus+ Жан Моне модуль «Доповнена реальність в освіті: впровадження європейського досвіду» (Augmented Reality for Education: implementation of European experience, № 101085772 – AR4EDU – ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH), буде розглянуто не лише наявні розробки у сфері доповненої та віртуальної реальності для освіти, але й процес створення і розроблення таких продуктів.
У програмі – цікаві лекції експертів-розробників доповненої реальності, майстер-класи з демонстрацією готових продуктів, практичні випробування різних продуктів та ігор з використанням VR-окулярів Oculus Quest 2. Також буде розглянуто цікаві приклади застосування систем штучного інтелекту для вчителів.
Під час літньої школи заплановано виконання командного проєкту, в результаті чого учасники зможуть розробити власний сучасний освітній продукт.
Організатори запрошують до участі у літній школі вчителів та викладачів з усіх сфер знань та напрямів, які отримають чудову можливість вдосконалити власні знання у сфері використання цифрових технологій, дізнаються, як можна зробити їх незамінними помічниками вчителя, як підвищити залученість учнів до навчального процесу, зробити процес навчання яскравим, цікавим і незабутнім.
За підсумками навчання у Літній школі «Цифрова освіта для викладачів. Доповнена реальність в освіті» учасники отримають сертифікати про підвищення кваліфікації обсягом 2 кредити ЄКТС (60 годин).
Термін проведення школи – 17–21 червня 2024 року, формат – змішаний: онлайн і на кафедрі автоматизованих систем управління Львівської політехніки (аудиторія 104, V навчальний корпус, вул. Ст. Бандери, 28а).
Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена.
Для участі у Літній школі обов’язкова реєстрація.
Програма заходів – у доданому файлі.