У рамках проєкту E-Marketing провели європейський захід «Білий/Циркулярний понеділок»

Кафедра маркетингу і логістики Львівської політехніки
Фото із заходу

24–27 листопада на кафедрі маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка» третій рік поспіль відбувся захід «Білий/Циркулярний понеділок», проведений разом зі всією європейською спільнотою.

Впродовж цих днів викладачки кафедри МЛ Оксана Довгунь, Таїсія Наконечна та Наталія Мащак ознайомили студентів-бакалаврів ІНЕМ з негативними наслідками для екології масових розпродажів у Чорну п’ятницю, які спостерігають по всьому світу.

З метою нагадування, що це не лише акції та виторг, а й проблема, у різних країнах щороку (з 2017-го – року започаткування Circular Monday компанією Repamera) відбуваються заходи. На них популяризують принципи 3R – повторне використання, оренду та ремонт речей. Це також про усвідомлені покупки, сортування та переробку.

В контексті цього в рамках заходу на лекціях зі студентами обговорили проблеми перевиробництва і виснаження ресурсів. Здобувачі вищої освіти підготували соціальні реклами від різних організацій, шоб привернути увагу до відповідального споживання: від компанії, медичної установи, освітнього закладу, логістичної компанії та міської ради.

Також студентів ознайомили з досвідом компанії re:inventex, яка займається повною переробкою текстильних відходів в Україні та є успішним прикладом реалізації принципів циркулярної економіки у галузі легкої промисловості.

Повне відео

У рамках тижня активностей «Білого/Циркулярного понеділка» студенти й викладачі впродовж кількох днів одягали білі футболки та худі на знак підтримки ідей заходу, а також робили групові фото для розміщення у соціальних мережах із хештегом #circularmonday з метою популяризації цього заходу в соціальних мережах та привернення уваги суспільства. Спасибі студентам за участь, цікаві ідеї та активність, колегам – за підтримку й поширення інформації!

Члени проєктної команди E-marketing Таїсія Наконечна, Оксана Довгунь та Наталія Мащак вдячні за активну участь та увагу до заходу, а також закликають і надалі замислюватися, коли й чому варто сказати «ні» Чорній п’ятниці та як ще подбати про довкілля.

Захід проведено в межах проєкту Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency (E-marketing of conscious consuming) програми Erasmus+ Jean Monnet Module.

Еразмус+ – це програма міжнародної співпраці Європейського Союзу з іншими країнами світу у сфері освіти, молоді та спорту, що має на меті підтримку освітнього, професійного та особистісного розвитку громадян ЄС і поза його межами задля внеску до стійкого зростання, якості робочих місць і соціального згуртування, для розвитку інновацій та посилення європейської ідентичності й активного громадянства. Програма підтримує можливості навчальної й академічної мобільності в освіті та для молоді, проєкти і партнерства та розвиток стратегій і співпраці.

Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу Фото із заходу