Вебінар «Солідарність ЄС з Україною: інсайти із соціальних дій проєктів Еразмус+"
Вебінар «Солідарність ЄС з Україною: інсайти із соціальних дій проєктів Еразмус+", на який завітають та поділяться своїм безцінним досвідом лідери проєктів, що фінансуються ЄС та відзначені у публікації Європейської Комісії «Building Hope for Ukraine». Захід має на меті слугувати платформою для обміну знаннями, надихати на подальші дії та зміцнювати мережу організацій та осіб, відданих підтримці України.
Ця подія є чудовою можливістю для освітян, менеджерів проєктів та всіх, хто цікавиться роллю освіти та громадянської активності під час кризових ситуацій.
Цифрова лабораторія: Спільний дизайн для підприємництва біженців
Цифрова лабораторія відбулася 30 жовтня 2024 року. Цифрова лабораторія - це ваш шанс спільно творити, співпрацювати та робити реальний вплив.
Спікери:
- Олеся Мальована, співзасновниця Ukrainian Hub, експертка Українського фонду стартапів.
- Анастасія Бортник, PhD, бізнес-тренер та коуч, експерт з розвитку інноваційного бізнесу, перезапуску та маркетингу з досвідом роботи в Оксфордському університеті; керівник відділу розвитку бізнесу приватної медицини в Гельсінкі; керівник операцій у Східній Європі; незалежний консультант USAID.
Модератор: Катерина Бойченко, д.е.н., проф: Дослідниця, Web2Learn.
Фасилітатор: Ольга Малярчук, к.е.н., доц: доцент, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.
Експерименти між наукою та суспільством: Академічні бібліотеки як ніші соціальної згуртованості
У цьому звіті представлено огляд можливостей академічних бібліотек сприяти соціальній інтеграції та згуртованості через організацію та реалізацію соціальних заходів, проведених КТУ з українськими біженцями. Усі заходи, проведені в рамках Робочого пакету 4, спрямовані на розширення існуючих знань і практик щодо того, як академічні бібліотеки можуть сприяти залученню та інтеграції біженців в академічне середовище.
Ви можете прочитати весь документ онлайн на Zenodo.
Реагування польської академії на надзвичайні ситуації
Управління масштабним напливом українських біженців у вищих навчальних закладах Польщі (2022-2024 рр.)
Польська академічна спільнота була серед тих спільнот, які негайно відреагували на виклики, що виникли внаслідок початку повномасштабної російської агресії проти України 24 лютого 2022 року. Відтоді вона залишається особливо прихильною до українських біженців, пересічних громадян, які приносять із собою також динамічний академічний бекграунд (студентів, докторантів та дослідників). Діючи в односторонньому порядку як інституції, а також як спільна, колегіальна мережа, створена Конференцією ректорів академічних шкіл Польщі, польські університети, науково-дослідні установи, фінансові організації та Міністерство науки і вищої освіти Польщі (раніше Міністерство освіти і науки) зуміли впоратися з цією безпрецедентною ситуацією. Колективне лідерство, продемонстроване академічною спільнотою під час кризи, допомогло створити ефективні механізми, правові норми та платформу для комунікації та обміну досвідом.
Вплив та стійкість
Серія відео «Розбудова стійкості після війни: погляд з України»
В рамках проекту AGILE Національний університет «Львівська політехніка» зняв серію з 10 відеороликів, що відображають поточну ситуацію, в якій опинилися вищі навчальні заклади України після початку війни, розв'язаної Росією.
Стійкість у прийнятті рішень під час кризових ситуацій є ключовим чинником ефективного управління закладом вищої освіти. У періоди невизначеності керівники відіграють вирішальну роль у забезпеченні стабільності університету, безперервності освітнього процесу та підтримці персоналу.
Ці відео є результатом WP5A1: «Формування стійкості після війни: погляди з України» в межах проєкту AGILE.
Діалоги ведуться українською мовою з англійськими субтитрами.
Відео доступні для перегляду на офіційному сайті проекту та на ютуб-каналі .

Вебінар «Вивчення соціально-академічних мов для інтеграції студентів-біженців та мігрантів у заклади вищої освіти»
Вебінар AGILE проведено 6 лютого 2025 року з 17:00 до 18:30. Метою обговорення були педагогічні інновації в університетах, спрямовані на підтримку студентів-біженців.
Було представлено результати наших звітів і діяльності (творчі майстер-класи, літня школа, створення фільмів і виставок тощо).