Для підприємства розробляється та впроваджується сучасна система бюджетування, що передбачає складання комплексної бюджетної документації: деталізованих кошторисів витрат, планів-графіків грошових надходжень та видатків руху грошових коштів, бюджетів доходів та витрат, руху грошових коштів, конкретних проектів та видів діяльності.
В межах системи бюджетування забезпечується гнучке планування витрат та доходів, надходжень та видатків підприємства, розробляється фінансова структура управління з виділенням центрів відповідальності за використання ресурсів, формуються дієві механізми стимулювання працівників до економії витрат та підвищення прибутковості, забезпечується контроль та регулювання відхилень фактичних бюджетних показників від планових.
- відповідність стандартам фінансового управління у розвинених державах Європейського Союзу та світу;
- формування уніфікованої та впорядкованої фінансової бюджетної документації підприємства;
- забезпечення високого рівня гнучкості фінансових бюджетних показників у кризових умовах діяльності;
- підвищення прибутковості та платоспроможності підприємства.
- забезпечення інформацією щодо витрат і доходів, руху грошових коштів;
- виникнення значних фінансових втрат та кризи неплатежів;
- нецільового використання ресурсів.