Про проєкт

Проєкт SMALE (CPEA-ST-2019/10042) розробляють Університетський коледж Остфольда, Галден, Норвегія (Østfold University College) та Національний Університет «Львівська політехніка» в рамках програми Євразія-2019, що фінансується Норвезьким Агентством з міжнародного співробітництва та підвищення якості вищої освіти (Diku).

Головною метою проєту SMALE є розробка дворічної освітньо-професійної програми підготовки магістрів за напрямком «Економіка та адміністрування – діджиталізація», що діятиме на факультеті Бізнесу, мови та соціальних наук Університетського коледжу Остфольда та в Інституті адміністрування і післядипломної освіти Національного Університету «Львівська політехніка». Окрім цього, проєктом передбачається здійснення студентського обміну на освітньому рівні «бакалавр» в осінньому (2 студентів з України) та весняному (2 студентів з України, 1 студент з Норвегії) семестрах 2020/2021 н. р., та налагодження довготермінової наукової співпраці університетів.

Усі витрати на проживання студентів за кордоном покриває проєкт, однак студенти на час подорожі до Норвегії повинні мати дійсну медичну страхівку.

Остфольдський університетський коледж працює за близько 100 напрямками навчання, заняття за якими проходять у нових та сучасних приміщеннях. В Остфольдському університетському коледжі навчається майже 7 500 студентів. У студентів є можливість пройти частину навчання закордоном. Факультет бізнесу, іноземних мов та соціальних наук розташований у м. Галден, навчає близько 1400 студентів та має 75 постійних працівників. Факультет пропонує бакалаврські, магістерські, щорічні та додаткові дослідження в галузі мови, політології, організації та менеджменту, міжнародних комунікацій, бухгалтерського обліку і фінансів та адміністрування.

Цілі проєкту:

  • створити академічні курси;
  • підвищити якість навчання;
  • створити нові магістерські програми;
  • обмін викладацьким досвідом;
  • розширити міжнародну співпрацю студентів;
  • створити можливості академічних можливостей та співпраці;
  • надати можливості спілкування із норвезькими професорами;
  • розбудова міжнародної фахової та наукової мережі.
Оновлено 3 роки тому