З нового навчального року на кафедрі систем віртуальної реальності ІКНІ стартуватиме гурток з розробки ігор

Роксолана Семчишин, Центр комунікацій Львівської політехніки
Організатори гуртка

З розвитком технологій віртуальної та доповненої реальності, а також зі швидким зростанням індустрії відеоігор постає потреба у створенні спеціалізованих платформ для навчання студентів у цих галузях. На кафедрі систем віртуальної реальності Національного університету «Львівська політехніка» є значний потенціал для впровадження такого проєкту — гуртка з розробки ігор. Тому з нового навчального року школярі та студенти матимуть унікальну можливість зануритись у світ розробки відеоігор, освоїти основи їх створення, розвинути свої творчі та технічні навички, а також ознайомитися з передовими інструментами індустрії.

З ідеєю організації гуртка виступив аспірант кафедри систем штучного інтелекту Андрій Михайлів, який є представником Global Game Jam Україна. Global Game Jam — найбільший міжнародний хакатон з розроблення комп’ютерних ігор, заснований у Сан-Франциско (США), який з 2008 року охопив уже 113 країн світу. Щороку десятки тисяч ентузіастів і професіоналів ігробудівництва збираються разом, щоб провести вихідні в атмосфері творчості та співпраці.

9 січня в Інституті комп’ютерних наук та інформаційних технологій відбулася перша зустріч, яку організувала завідувачка кафедри СВР Уляна Марікуца. На ній були присутні доценти кафедри Юрій Петяк та Олег Литовченко, представник Global Game Jam Андрій Михайлів і представник засновників громадської організації Dice Con Антон Смілевський.

Оскільки інтерес до ігор серед споживачів визначається не лише сюжетом, а й стильовим і художнім оформленням, до обговорення був залучений доцент кафедри інформаційних технологій видавничої справи Микола Логойда, адже його експертиза дасть змогу забезпечити якісну складову дизайну ігор у межах навчального процесу гуртка.

Окрему увагу надано можливостям використання технологій доповненої реальності в розвивальних рольових іграх та в освітньому процесі, тож представник громадської організації Dice Con Антон Смілевський поділився досвідом використання ігрових механік у навчальних і розважальних проєктах.

Мета гуртка — не просто навчити студентів основ розроблення ігор, а й дати їм можливість застосувати свої знання на практиці. Основні завдання охоплюють:

  • освоєння таких сучасних інструментів для створення ігор, як Unity та Unreal Engine;
  • вивчення 3D-графіки, анімації та звукового дизайну;
  • роботу над реальними проєктами у сфері відеоігор, VR і AR;
  • взаємодію з експертами та представниками IT-індустрії.

Учасники гуртка навчаться програмувати, створювати графіку та анімацію, а також працювати в команді, розробляючи власні проєкти. Завдяки досвідченим наставникам вони здобудуть практичні знання, що відкриють перед ними нові горизонти у світі технологій.

Заняття відбуватимуться раз на тиждень. Кожен учасник матиме доступ до відповідного програмного забезпечення та ресурсів для розвитку своїх навичок.

Запрошуємо всіх охочих приєднатися до нашого гуртка! Незалежно від того, чи ви вже маєте досвід у розробленні ігор, чи тільки починаєте, цей курс допоможе вам реалізувати свої ідеї та розвиватись у захопливій сфері.

Щоб дізнатися більше, звертайтеся до організаторів електронною поштою vrs.dept@lpnu.ua.