Доцентка кафедри філософії Інституту гуманітарних та соціальних наук Львівської політехніки Оксана Панько пройшла стажування у Католицькому університеті міста Ружомберка (Словаччина).
Університет у Ружомберку пропонує студентам можливість навчатися на чотирьох факультетах: педагогічному, філософському, теологічному та факультеті здоров’я. Основні принципи університету включають пошук істини, професіоналізм, добрі справи, досягнення спільного блага та солідарності. У Католицькому університеті діє пастирський центр, який забезпечує студентам духовне становлення та різноманітні культурні, спортивні й освітні заходи.
Оксана Панько взяла участь у «Тижні науки та техніки» й виступила з доповідями «Віра і розум у пошуках сенсу та стійкості у воєнний час: різноманітні напрямки», «Формування сучасної української ідентичності: історичні передумови та перспективи», «Сучасні релігійні організації в Західній Україні: особливості та перспективи» для магістрів і викладачів філософського факультету. Відвідала лекції інших учасників, зокрема Петра Дворжака (Інститут філософії Академії наук Чеської Республіки, Прага) «Філософські аспекти ймовірнісної теорії XVII століття», Яни Каменіцької (Університет Яна Євангеліста Пуркіне в Усті-над-Лабем, Чехія) «Емоційні зачіпки: трансформація досвіду навчання EFL через навчання на основі знань про мозок».
Представниця Львівської політехніки також взяла участь в конференції «(Де)поляризація в Словаччині: міждисциплінарна конференція про причини, стан і виклики консервативно-ліберального конфлікту», де заслухала виступи доктора філософії Міхала Вашечки «Соціальні медіа та поглиблення упереджень в суспільстві», докторки філософії Ярміли Максимової «Вибрані аспекти толерантності з точки зору лібералізму та консерватизму», магістерки Симони Щепкової «Кризова комунікація та онлайн-дискурс: як поляризація формує відповіді на спірні теми» та магістра Антона Фріча «Спільні цінності консерваторів і лібералів у контексті допомоги Україні».
Також Оксана Панько відвідала заняття доцента Юрая Суха з дисципліни «Дидактика громадянської освіти», ознайомилася з роботою та ресурсами бібліотеки. З викладачами філософського факультету обговорила напрями наукової роботи й організацію навчального процесу.