Упродовж листопада-грудня 2024 року на кафедрі маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки для студентів, викладачів та всіх охочих відбувся цикл онлайн-лекцій гостьових лекторів з Мадридського університету імені Карлоса III (Іспанія).
Володимир Мельник (Volodymyr Melnyk) є PhD in Marketing and Consumer Behavior ,доцентом кафедри маркетингу на кафедрі маркетингу бізнес-школи ESCP (École supérieure de commerce de Paris). Також він є співголовою Середземноморської асоціації споживчих досліджень, публікується у престижних маркетингових журналах, презентує свої дослідження на конференціях в різних країнах світу.
Катерина Калинець (Kateryna Kalynets) – PhD, доцентка, працює в ESCP як Visiting Professor в Academic Department Business Administration, також проходила міжнародне стажування «Маркетинг особистого бренду в системі соціальної мобільності» в цьому ж університеті; також є доценткою кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка». Сферою наукових досліджень є маркетингові комунікації, маркетингові дослідження, SMM-маркетинг, поведінка споживачів.
Спікери виступили на такі теми:
- Лекція 1. Зброя маркетингу
- Лекція 2. Маркетингові комунікації та капітал бренду
- Лекція 3. Персональний брендинг
- Лекція 4. Як бренди тренують нашу пам’ять
- Лекція 5. Сегментація, націлювання та позиціонування
Володимир Мельник і Катерина Калинець розкривали теоретичні аспекти зазначених тем, наводили приклади рекламних кампаній, кейси становлення брендів, важливість дослідження та використання в діяльності поведінки споживачів, подавали етапи, за якими варто будувати стратегії.
Презентації були дуже пізнавальні, адже ми переживаємо стрімкий перехід комунікації клієнтів компаній одночасно в різні канали, і важливо cегментувати споживачів, розпізнавати сигнали в поведінці, а також враховувати ризики та виклики в українських реаліях ведення бізнесу.
Колектив кафедри маркетингу і логістики дякує колезі Катерині Калинець за налагодження співпраці між університетами! Викладачі та студенти вдячні за насичені й дуже цікаві лекції, які надихнули на ідеї досліджень та ознайомили із сучасними трендами у сфері маркетингу, які обов’язково варто враховувати для розвитку маркетингу в компаніях.