Вийшло нове число збірника наукових праць Вісник Національного університету «Львівська політехніка», серія «Журналістські науки», № 896, 2018.
- Зміст
- Іваницька Б., Гусєва С. Основні методи пропаганди в російському інтернет-ЗМІ Pravda.ru
- Білограць Х. Структура українських студентських інтернет-ЗМІ
- Василик Л., Полянська А. Україна сontra Росія: інформаційна війна за Крим
- Галаджун З., Юзефович Д. Журнал «Пізнайко»: становлення видання та жанрова палітра матеріалів
- Гарматій О., Кісіль С. Тема культури в українських ЗМІ: основні тенденції подання
- Дацишин Х. Можливості прямої мови у відтворенні усного мовлення в друкованому медіа тексті
- Дворянин П. Журналістика на межі: особливості телевізійних новин на території Донецької та Луганської областей
- Дзьомба Н. Проблеми журналістської моралі щодо прав дитини
- Дмитерко О. , Кузнецова О. Компоненти іміджевої привабливості України в умовах ведення гібридної війни (за матеріалами загальнонаціонального телеканалу «1+1» та обласного телеканалу «Запоріжжя»
- Дунаєвська Ю., Сушко С. Дихотомія «маніпулятивний – контрманіпулятивний вплив»: чи існує вона в англомовних медіатекстах з тематики змін клімату?
- Зінчук В. Оновлені мас-медіа в модерних соціумах: особливості політичної взаємозалежності
- Кіца М. Роль соціальних мереж у сучасній журналістиці
- Казімова Ю. До поняття формату жанру інтерв’ю у журналістиці
- Кузнецова О. Технології рефлексивного управління людьми в російських ЗМІ та протидія їм
- Лавриш Ю. Суспільно-культурні концепти громадянсько-професійних нових медій Польщі та України (на прикладі електронного зразка польського часопису «Нова Польща» та веб-проекту газети «День» – «Україна Incognita»)
- Максимович М. Базові елементи й особливості підготовки журналіста-оператора
- Мудра І. Веб-аналітика як важлива складова успішного функціонування ЗМІ в Інтернеті
- Пуцята І. Естетика слова і зображення у соціальних ток-шоу: український досвід
- Семен Н. Провокативний контент про анексію Криму на російському веб-медіа «Правда.Ру»
- Фаріон І. Москвофільство Галичини: до історії проблеми
- Холод О. Соціально-комунікаційні технології паблік рилейшнз як «пропоновані обставини»