В Інституті сталого розвитку відбувся круглий стіл в онлайні на тему «Популяризація туристичного потенціалу поселень в умовах пандемії»

Ірина Мартин, Центр комунікацій Львівської політехніки
Скріншот з онлайн-зустрічі

Захід ініціювала асистентка кафедри туризму Мар’яна Сеньків разом зі студентами-третьокурсниками. До участі долучилися викладачі кафедри туризму, а також їхні колеги з університету м. Гайзенгайма в Німеччині, зокрема доктор Йорн Шультхайс, який активно коментував дослідження і ставив студентам запитання.

Приводом круглого столу стали дослідження туристичного потенціалу рідних поселень, які здійснили студенти. Вони досліджували, укладали перелік запитань на опитування, опрацьовували їх та поширювали розповіді у соцмережах з хештегом #туристичний_потенціал_ту_нулп.

Загалом студенти охопили 16 поселень у шести областях України. Під час круглого столу вони представили результати дослідження туристичного потенціалу Винник, району Жовківської рогатки у Львові, Меденич, Стебника, Ланівців (Тернопільщина), Володимир-Волинського (Волинь). Деякі дослідження були англійською мовою. Усі вони викликали неабияке зацікавлення громадськості. Деяких студентів після цього запросили до співпраці з органами місцевого самоврядування – популяризувати туризм у цих місцевостях. Усі доповіді будуть вміщені в окремому збірнику.

Слід наголосити, що студенти по-різному підготували свої дослідження і доволі творчо підійшли до цієї роботи. Скажімо, Мирослава Скрипник підготувала відеоролик про характеристики туристичного потенціалу її рідного Гошева. А телеканал НТА у підготовці програми про Стебник «У ньому також уся сіль» використав результати дослідження Діани Гуцало про потенціал туризму у Стебнику.

Як зазначила викладачка студентів Мар’яна Сеньків, в умовах пандемії увага до внутрішнього туризму стрімко зростає, і у цьому контексті Україна має усі шанси на успіх. Багата історія і туристичний потенціал українських міст і сіл можуть стати тією рушійною силою, що допоможе туристичній галузі залишатися на плаву навіть у такі складні часи, як тепер. Тому так важливо розкрити цей потенціал для якнайширшої аудиторії потенційних туристів. На жаль, проблема відсутності або ж недостатньої популяризації потенціалу українських поселень у контексті розвитку туризму досі залишається дуже гострою. Ефективними інструментами розв’язання цієї проблеми в умовах пандемії є діджиталізація об’єктів, створення та поширення опитувань у соцмережах, проведення онлайнових заходів для привернення уваги громадськості тощо. Тому дослідження наших студентів – на часі.

Приєднані файли