У рамках проєкту EEPHCT на кафедрі менеджменту організацій розпочався факультативний курс

Кафедра менеджменту організацій Львівської політехніки
Скріншот з онлайн-лекції

З 2 березня 2024 року в рамках реалізації проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module European experience in the promotion of heritage and cultural tourism (EEPHCT) на кафедрі менеджменту організацій Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки розпочався факультативний курс «Європейський досвід популяризації історичної спадщини та культурного туризму» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (IV курс) нашого університету, зокрема спеціальностей «Менеджмент» і «Туризм».

Курс розпочала доцентка кафедри менеджменту організацій Соломія Огінок, подавши студентам цікаву й актуальну інформацію щодо популяризації та збереження об’єктів історичної і культурної спадщини. Лекторка:

  • розповіла про важливі пам’ятки, які визначають історію та культуру певної області чи країни;
  • підкреслила роль культурного надбання у формуванні національної ідентичності та важливості збереження й популяризації цих об’єктів;
  • проаналізувала вплив глобалізації на сучасне суспільство та бізнес-середовище.

Соломія Огінок сприяла активній участі студентів, організувала дискусію та заохочувала здобувачів вищої освіти долучатися до обговорення тем. Студенти обговорили аспекти економічної, соціокультурної та політичної глобалізації й навчилися розуміти, як ці процеси впливають на популяризацію історичної спадщини та розвиток культурного туризму.

Метою факультативного курсу є формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань і практичних навичок для використання європейського досвіду популяризації історичної спадщини та культурного туризму в Україні. Курс спрямований на розгляд теоретичних аспектів і прикладних засад європейського досвіду популяризації історичної спадщини та культурного туризму й передбачає:

  • вивчення основних понять, методів, інструментів, принципів, технологій та особливостей управління історичною спадщиною і культурним туризмом;
  • ознайомлення з цифровізацією об’єктів історико-культурної спадщини та особливостями сучасного організаційного й законодавчого забезпечення управління історичною спадщиною і сферою культури в Україні та ЄС;
  • розуміння специфіки маркетингу музеїв та місць культурної спадщини на прикладі ЄС.
Скріншот з онлайн-лекції Скріншот з онлайн-лекції Скріншот з онлайн-лекції