Щороку 22 квітня світова спільнота відзначає День Землі, у межах якого відбуваються різноманітні заходи, аби звернути увагу людства на проблеми вразливого довкілля нашої планети.
Цьогоріч, до 55-ї річниці Дня Землі, проєктна команда E-marketing (Оксана Довгунь, Таїсія Наконечна та Наталія Мащак) має на меті підвищити рівень обізнаності та привернути увагу студентів, науковців і бізнесу до наявних екологічних проблем, провівши захід у форматі світового кафе. Запрошені гості – представники управління екології та природних ресурсів Львівської міської ради, Львівського комунального підприємства «Зелене місто» та Ralph Lauren Corporation.
Захід відбудеться 22 квітня 2025 року на платформі MS Teams. Початок о 10:00.
Докладніше – на сторінці події у соцмережі Фейсбук.
Проєкт програми заходів – у доданому файлі.
Подія відбуватиметься в рамках реалізації проєкту «Поширення практик ЄС через Е-маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ефективність використання ресурсів» (E-Marketing) напряму Jean Monnet програми Erasmus+.

