Перетворивши масштабний проект у традицію, студенти довели, що мають добру команду та далекоглядне розуміння розвитку і знають, як досягнути результату. 5–6 квітня вже вдесяте на Інженерний ярмарок кар’єри до Львівської політехніки прийшли роботодавці, щоб познайомитися та об’єднатися у спільних зацікавленнях зі студентами. Захід організувала Міжнародна студентська організація BEST. Привітали учасників ІЯК проректор Роман Корж і керівник відділу працевлаштування Олег Логуш.
На розмаїття і кількість компаній-учасниць захід завжди був і є багатий. Та, якщо торік ІЯК захопила хвиля ІТ-підприємств, то цьогоріч організатори акцентували на розширенні галузей.
– Є щонайменше десять компаній, які з нами співпрацюють упродовж десяти років і є постійними учасниками Інженерного ярмарку кар’єри. Звичайно, це зацікавлення двох сторін: студенти мають можливість поспілкуватися безпосередньо з роботодавцями, а компаніям – це додаткова реклама й нагода розповісти, які вимоги мають до працівників, – пояснив відповідальний за корпоративні зв’язки ІЯК, студент другого курсу ІКТА, Пилип Панченко. – Узагалі, на нашому заході можна навіть простежити розвиток компаній і те, як вони борються за увагу молоді різними креативними ходами. Щороку на Ярмарок приходять майже три тисячі студентів різних вишів і курсів, хоча здебільшого справді зацікавлені подати резюме і працевлаштуватися старшокурсники чи випускники університетів.
Серед компаній, які цьогоріч прийшли до політехніків: «Світоч», Silego, Gameloft, Binary Studio, SoftServe, Global Logic, Data Art, Ubisoft, Jabil, Mazars, Sombra, ELEKS, Tickets.ua, Adecco, Yazaki, Ostware Services, Flextronics, Agiliway, Tebodin, CrossRoads Labs, SymphonySolutions, Rocket Route, Infopulse, Leoni, Nexia DK, Wentrum, Vega Telecom та інші.
Ще за тиждень до початку ІЯК студенти мали нагоду відвідати цікаві лекції успішних практиків, зокрема дізналися «Як побудувати кар’єру в Україні і втекти на рік в Азію?», «Як стартувати з нуля та реалізувати власний проект?», «Full Stack сучасної розробки, чи як працювати та керувати розробкою комерційного проекту» тощо.
– Ярмарок із кожним роком організовують професійніше, а тому більшає кількість компаній та вакантних пропозицій, відчувається й конкуренція за кращих студентів. Через BEST роботодавцям легше «достукатися» до студентів, які готові працювати та розвиватися, – зазначила представник компанії SumphonySolutions Ірина Возна.
Та за будь-яким проектом стоять люди, які втілювали його в життя. І для того, щоб усе пройшло гладко, їм потрібно зробити більше, ніж просто багато.
– Торік це був перший проект, який я бачив зі середини. А тепер – організовую його. На початку важко було навіть уявити, скільки всього доведеться зробити, які «пожежі» загасити, аби добре порозумітися з командою. Для цього навіть заглиблююся в психологію. Зараз я задоволений результатом, тим, що зміг знання застосувати на практиці, переосмислити якісь власні усталені істини, особливо щодо стосунків із людьми, навчився працювати в команді, – розповів головний координатор та організатор ІЯК, третьокурсник ІКНІ Роман Гудима.