Відбувся черговий етап реалізації колективного міжнародного проєкту AGILE: Higher education resilience in refugee crises: forging social inclusion through capacity building, civic engagement and skills recognition / «Стійкість вищої освіти до криз біженців: формування соціальної інтеграції через нарощування потенціалу, громадянську участь та визнання навичок» (Project number: 2022-1-FR01-KA220-HED-000087334). Цей проект фінансується Європейською Комісією.
У рамках реалізації колективного міжнародного проєкту AGILE: Higher education resilience in refugee crises: forging social inclusion through capacity building, civic engagement and skills recognition / «Стійкість вищої освіти до криз біженців: формування соціальної інтеграції через нарощування потенціалу, громадянську участь та визнання навичок» 8 березня 2024 року у Національному університеті “Львівська політехніка” проведено фокус-групу на тему: «Оцінка потенціалу соціальної роботи в процесі адаптації внутрішньо переміщених осіб на новому місці, зокрема, з використанням можливості навчання дорослих». Захід мав на меті виявлення потенціалу соціальної роботи у процесі адаптації внутрішньо переміщених осіб на новому місці, з використанням можливості навчання дорослих.
Організаторами і учасниками заходу були викладачки кафедри соціології та соціальної роботи Інституту гуманітарних та соціальних наук – доцентка Лілія Клос, професорка Лариса Климанська, старша викладачка Галина Герасим та доцентка Марта Козак, які провели онлайн фокус-групу із залученням внутрішньо переміщених осіб, що навчаються на курсах підвищення кваліфікації за спеціальністю «Соціальна робота» у Національному університету «Львівська політехніка».
Тематика фокус-групової дискусії стосувалася оцінки потенціалу соціальної роботи в процесі адаптації вимушено переміщених осіб на новому місці, зокрема з використанням можливостей освіти дорослих. Також обговорювали проблеми взаємодії з місцевим населенням, емоційний стан ВПО, доступ до необхідних послуг та ресурсів.