У Львівській політехніці офіційно відкрили міжнародний проєкт E-marketing у рамках Програми Erasmus+

Кафедра маркетингу і логістики Львівської політехніки
Заставка до проєкту

В онлайн-форматі на платформі Google Meet відбулося офіційне відкриття міжнародного проєкту Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency (E-Marketing), українською мовою – «Поширення практик ЄС через електронний маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ефективність використання ресурсів» – напряму Жан Моне у рамках програми ЄС Еразмус+, який буде реалізовувати впродовж наступних трьох років у Національному університеті «Львівська політехніка» кафедра маркетингу і логістики.

З вітальним словом виступили:

  • Наталія Чухрай – проректорка з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Університету, яка відзначила актуальність тематики проєкту й окреслила важливість досягнення його цілей та мети;
  • Петро Крайнік – експерт напряму Жан Моне Національного Еразмус+ офісу в Україні, який наголосив на особливостях проєктів напряму Жан Моне й закликав усіх учасників об’єднуватися навколо реалізації спільних ідей;
  • Євген Крикавський – завідувач кафедри маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту, який розповів про важливість реалізації проєкту для кафедри та учасників проєктної команди й навів аргументи щодо актуальності проєкту, особливо в умовах війни;
  • Наталія Гоц – керівниця Центру міжнародної освіти Львівської політехніки, яка зосередила увагу на особливостях Жан Моне спільноти Університету й закликала учасників усіх проєктів до співпраці.

Модераторкою заходу була Лідія Болібрух – асистентка кафедри маркетингу і логістики, наукова консультантка та академічна координаторка проєкту. Вона презентувала учасникам основні ідеї та цілі проєкту, цільову аудиторію, а також розповіла про заходи, заплановані в рамках трирічної його реалізації.

Ключові цілі проєкту

  1. Поширення досвіду та впровадження найкращих європейських практик і програм свідомого споживання.
  2. Підвищення обізнаності щодо циркулярної економіки, свідомого споживання, ресурсоефективного та чистого виробництва, єдиного ринку «зеленої» продукції.
  3. Забезпечення цільової аудиторії професійними знаннями про основні принципи е-маркетингу як одного з ефективних засобів промоції свідомого споживання.
  4. Просування європейських підходів у забезпеченні інтеграції науки, бізнесу та влади.

До заходу долучилася студентська спільнота і представники Жан Моне спільноти (Jean Monnet Family) Львівської політехніки:

  • Віра Лубенець – наукова консультантка та академічна координаторка проєкту GoodPharma, завідувачка кафедри технології біологічно активних сполук, фармації та біотехнології Інституту хімії та хімічних технологій;
  • Наталія Гайванович – координаторка проєкту напряму Жан Моне в рамках Програми ЄС Erasmus+ Logistics and Supply Chain Management: dissemination of European experience, доцентка кафедри маркетингу та логістики;
  • Ігор Кулиняк – координатор проєкту напряму Жан Моне в рамках Програми ЄС Erasmus+ European experience in the promotion of heritage and cultural tourism, доцент кафедри менеджменту організацій Інституту економіки і менеджменту.

В рамках заходу своїми практиками поділилися представники бізнесу:

  • Оксана Снітко – керівниця відділу маркетингу FJ Pomades та Solidol Barbers;
  • Тарас Маселко – PR-менеджер;
  • Мар’яна Кучменда – інтернет-маркетолог !FEST Доставки.

Відеозапис заходу

Сайт проєкту E-Marketing

Цілі проєкту Цілі проєкту Заходи в рамках проєкту