Нещодавно у рамках міжнародного освітнього Еразмус+ проєкту CONN’COR (Connect, compare and repair for a common future with Ukraine: a focus on Electrical Engineering teaching) на кафедрі загальної фізики Інституту прикладної математики та фундаментальних наук відбулась онлайн-зустріч між студентами нашого університету та Білостоцької політехніки (Польща). Проєкт має на меті налагодження міжкультурного діалогу, обмін досвідом та підтримку України у сфері освіти.
Організаторкою заходу з української сторони була доцентка кафедри загальної фізики Ірина Мороз, яка також є керівницею проєкту. З польської сторони координував зустріч професор Ярослав Макал.
Зустріч відбулася у форматі відеоконференції на платформі Microsoft Teams. До участі долучилися студенти першого та другого курсів Львівської політехніки різних спеціальностей: комп’ютерні технології, харчові технології, галузеве машинобудування та прикладна лінгвістика. Їхніми співрозмовниками стали студенти старших курсів спеціальності «Міжнародні відносини» з Білостоцької політехніки, серед яких також були представники Іспанії, Румунії та Туреччини.
Знайомство розпочалося з коротких самопрезентацій: кожен учасник розповів про себе та свої захоплення. У подальшій розмові студенти обмінювались думками щодо особливостей освітніх систем своїх країн. Українські учасники поділилися викликами, з якими стикаються під час навчання в умовах воєнного стану: проведення занять в укриттях, переривання пар через повітряні тривоги та перебої з електропостачанням.
Окрему увагу приділили темі штучного інтелекту, його ролі у навчальному процесі, перевагам і потенційним ризикам. Обговорення торкнулося також особливостей підготовки до іспитів та мотиваційних чинників вибору польських вишів студентами з інших країн.
Наприкінці заходу учасники обмінялися контактами, аби підтримувати спілкування й надалі. Після зустрічі всім було запропоновано пройти коротке опитування з метою оцінки ефективності події та отриманих вражень.
Міжнародна зустріч у межах проєкту CONN’COR стала не лише майданчиком для професійного діалогу, а й кроком до формування взаєморозуміння та співпраці між студентами з різних країн.


