Народна хорова студентська капела «Гаудеамус» нещодавно ініціювала благодійний концерт – кошти, виручені від нього, підуть на лікування й реабілітування військових, поранених у зоні ООС.
Колектив щороку має презентаційний виступ, під час якого дивує своїх шанувальників новою програмою, у власному, сольному виконанні чи спільно з польськими або німецькими колегами. Цьогоріч «Гаудеамус» від березня активно працював над «Месою Креола», яку колишній керівник народного камерного вокального ансамблю «Аколада» Володимир Савицький планував виконати спільно з ним. Концерт 2 червня став своєрідною присвятою світлій пам’яті автора ідеї.
«Меса Креола» – один із найвідоміших творів Аріеля Раміреса, аргентинського композитора минулого століття, піаніста й диригента. Ця меса хоч і є традиційною католицькою, проте всі її п’ять частин написано в жанрах латино-американської фольклорної музики. Крім цього, вона – одна з перших мес, що звучать не латинською, а кастильською, котра стала основою сучасної іспанської мови. Першу, повільну, частину твору змінює музична динаміка, завершення якої ліричне. Студентам меса припала до душі через поєднання її духовності з аргентинськими ритмами й мелодіями.
«Меса Креола» розрахована на солістів, хор й інструментальний ансамбль. До виконання меси долучилися професійні солісти – Ігор Знетиняк і Руслан Скоролітній, а також музиканти – звучали скрипка (Анна Гречанюк), гітара (Юрій Присяжний), фортепіано (Ірина Биць) й ударні інструменти (Тарас Філь, Тарас Василишин, Ростислав Сапелюк).
На концерті виступила з двома авторськими композиціями й викладачка музично-педагогічного факультету Дрогобицького педагогічного університету ім. І. Франка, музикантка і волонтерка Лілія Кобільник. Завдяки їй кошти, виручені від концерту, потраплять до військових, які потребують допомоги найбільше.
Перед тим, як прозвучали спірічуелси у виконанні «Гаудеамуса», Анна Гречанюк і Юрій Данилов розважили залу твором Джона Вільямса Devil’s Dance. На зміну експресивній музиці одного з найвідоміших голлівудських композиторів прийшли знову духовні мелодії, негритянські – капела виконала шість спірічуелсів, які були популярні в позаминулому столітті у США. Солістками виступили Таміла Мамедова, Ірина Стецько, Марія Потерейко. Завершився концерт твором на біс – виконанням однієї з найвідоміших іспанських хабанер La Paloma.