Студентка кафедри ЖЗМК Олександра Грибалева: «Під час подання моєї роботи на всеукраїнський конкурс я відчувала певні сумніви»

Олена Петрук, студентка групи ЖР-31
Фрагмент грамоти

Студентка ЖРЗВ-11 здобула перемогу (І місце) у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності 061. Про участь у конкурсі та студентське життя Олександра розповіла в нашому інтерв’ю.

– Чому ти обрала журналістику?

– Журналістика завжди привертала мою увагу через можливість досліджувати різноманітні теми, розкривати історії та ділитися цікавою інформацією з аудиторією. Ця професія дає можливість впливати на громадську думку і сприяти розвитку суспільства через інформаційний обмін.

– Чому ти вирішила вступити до Львівської політехніки і чи розглядала інші варіанти під час вступу?

– Вибір Львівської політехніки був обґрунтований доброю репутацією університету, а також наявністю програми навчання, яка відповідала моїм академічним і кар’єрним цілям. Перед вступом я розглядала й інші варіанти, але з огляду на всі аспекти Львівська політехніка виявилася найкращим варіантом для мене.

– Розкажи, будь ласка, про те, що спонукнуло тебе до написання наукової роботи.

– Написання наукової роботи було для мене можливістю поглибити свої знання в обраній галузі й поділитися власним баченням певної теми. Я бачила це як шанс зробити внесок у розвиток журналістики та відчути себе частиною академічного середовища.

– Яка тема твоєї наукової роботи і чому ти обрала саме цю тему?

– Тема моєї наукової роботи – «Телеграм-канали як джерело інформації під час війни» – була обрана через її актуальність у сучасному світі та значення для суспільства. Вивчення впливу телеграм-каналів стало актуальним через їх щораз більшу популярність і роль у поширенні інформації під час воєнних конфліктів та кризових ситуацій. Ця тема привернула мою увагу через потенційну важливість для розуміння медіаландшафту в умовах сучасних конфліктів і потенційного впливу на суспільну думку. Обираючи цю тему, я сподівалася розкрити нові аспекти взаємозв’язку між медіа та суспільством під час воєнних конфліктів і зрозуміти, як це впливає на формування думок та переконань людей. Також важливим моментом у виборі теми була моя зацікавленість у цій проблемі й бажання доповнити науковий дискурс новими дослідженнями та висновками.

– Чи ти вагалася, коли подавала свою роботу на всеукраїнський конкурс?

– Під час подання моєї роботи на всеукраїнський конкурс я відчувала певні сумніви та страх перед високим рівнем конкуренції. Однак я розуміла, що це може бути важливим кроком у моєму науковому розвитку та відкриє нові можливості для мене. Труднощі, з якими я зіткнулася під час підготовки до конкурсу, були пов’язані з ретельним аналізом та інтерпретацією даних, а також з узгодженням структури і змісту роботи з вимогами конкурсу. Проте завдяки підтримці мого наукового керівника, Марʼяни Олегівни Кіци, та власним наполегливим зусиллям я змогла подолати ці труднощі й подати свою роботу. І хоча вагалася щодо результатів, однак вірила у якість своєї роботи та була впевнена у власних можливостях.

– Яка була твоя реакція, твоїх друзів, батьків, на перемогу в конкурсі?

– Моя реакція, а також реакція моїх друзів і батьків на перемогу в конкурсі була емоційно насиченою. Це було величезне досягнення для мене, яке відзначили всі навколо. Друзі та батьки були щиро раді моїм досягненням і підтримували мене на кожному етапі моєї наукової діяльності. Їхня підтримка та відкритий вияв радості за мої успіхи невимовно важливі для мене і надихають мене на подальші досягнення.

– Чи допомагали тобі твої викладачі з написанням наукової роботи?

– Так, мої викладачі, зокрема Мар’яна Олегівна Кіца, надавали мені підтримку та консультували під час написання наукової роботи. Вони допомогли з визначенням методології дослідження, дали цінні поради зі збору та аналізу даних і взагалі були завжди раді допомогти мені у моїй роботі.

– Чи плануєш ти продовжувати свою наукову діяльність і чи братимеш участь в інших конкурсах?

– Так, планую продовжувати свою наукову діяльність і брати участь у наступних конкурсах. Це важлива частина мого професійного розвитку, і я прагну розширювати свої знання та досягнення в науці.

– Як проводиш вільний від навчання час?

– У вільний від навчання час я зазвичай перебуваю на роботі. На дозвіллі віддаю перевагу читанню книжок, що допомагає мені поглиблювати свої знання та розвивати мислення. Також люблю проводити час із друзями, що дає мені можливість розслабитись і насолодитися приємним спілкуванням.

– І наостанок – що побажаєш студентам, які теж прагнуть розвиватись у написанні наукових робіт?

– Мої поради студентам, які прагнуть розвиватись у написанні наукових робіт, – бути відданими своїм цілям і постійно самовдосконалюватися. Важливо дотримуватися графіка роботи, систематично вивчати матеріали, консультуватися та шукати підтримки у викладачів і досвідчених науковців. Не бійтеся викликів і труднощів, вони лише зміцнюють нашу волю та допомагають нам зростати.