Новий навчальний рік для директорів інститутів Львівської політехніки розпочався із тренінгу в «Школі лідерства», яку координує завідувачка відділу навчання та розвитку персоналу Надія Любомудрова. Під час виїзного заходу в навчально-оздоровчому таборі «Політехнік–4» (с. Зозулі) опрацьовували тему «Ситуативне лідерство в стилі коучинг».
У тренінгу взяли участь також ректор Львівської політехніки Юрій Бобало і проректорка з науково-педагогічної роботи та стратегічного розвитку Університету Лілія Жук.
― У сучасному світі роль лідерів є однією із найвизначальніших, оскільки лідер (а це ― керівник, управлінець) виконує надважливу роль в умовах динамічної невизначеності та постійно змінних умов, бо задає вектор руху і розвитку свого колективу. Саме ідеї лідерів формують нашу реальність на робочих місцях, їхні слова і дії стають орієнтирами поведінки всього персоналу, додають упевненості, коли щось робимо вперше. Насправді, працівники готові вірити і працювати на результат в організації, де налагоджене чітке, системне, впевнене керівництво. Під час тренінгів від керівників я доволі часто чую запитання: «Як зробити, щоб працівники хотіли працювати саме в нашому університеті, щоб розуміли та поділяли стратегічні цілі, ефективно і якісно виконували свою роботу?», тож такі заходи допомагають через різні вправи зрозуміти, які першочергові завдання лідерів, ― пояснює Надія Петрівна.
Організовуючи захід, Надія Любомудрова приділяє увагу не лише наповненню його навчальним матеріалом, а й створенню атмосфери, яка спонукає до дискусії.
― Під час тренінгу директори інститутів активно обговорювали актуальні кадрові проблеми та можливі варіанти їхнього розв’язання, індивідуальні підходи до мотивації працівників. Ми приділили увагу рівням зрілості працівників і тому, який стиль лідерства ― найефективніший у конкретному випадку: коли треба чітко прописати алгоритм, що і як робити; коли залучати працівників до обговорення ідей чи задач; коли підтримувати ініціативи, а коли делегувати управлінську функцію і довірити виконання надважливих завдань. Такий підхід зорієнтований на створення атмосфери професійного зростання та особистісного розвитку, цінування і важливості праці кожного політехніка. Учасники тренінгу мали змогу практично оцінити свій діапазон і потенціал ситуативного лідерства, «випробувати» власну мотиваційну стратегію досягнення цілей, «прожити» досвід позитивного наслідування, обмінятися думками та проаналізувати ситуації у структурних підрозділах, ― пояснила Надія Петрівна.
Додатковим пізнавальним бонусом під час поїздки для всіх учасників стала захоплива розповідь керівника Центру промоції Андрія Павлишина про цікаві факти з історії Політехніки та її наукових шкіл, про постаті, які в різний час доклалися до формування нашого університету.