Команда DocHub Національного університету «Львівська політехніка» з напряму «Інформатика» в межах виконання проекту «Структуризація співпраці щодо аспірантських досліджень, навчання універсальних навичок та академічного письма на регіональному рівні України» (№ 8574064-EPP-1-2016-1-LT-EPPKA-CBHE-SP) 09.04.-11.04.2017 р. відвідала Вільнюський університет.
Основною метою робочої наради було поглиблення розуміння систем підготовки здобувачів третього циклу навчання в Європі, обмін досвідом з українськими та закордонними партнерами, а також розширення можливостей для професійного та кар’єрного росту.
Під час візиту відбулися такі зустрічі:
- з директором та представниками комітетів докторантури (інформатики та інженерної інформатики) в Інституті математики та інформатики Вільнюського університету;
- з докторантами та їх керівниками. Взято участь у щорічному звітуванні докторантів за підсумками попереднього року;
- з професором Рімантасом Янкаускасом, проректором з наукової роботи, доктором Вірджинією Уксієна, керівником відділу післядипломної освіти, доктором Оуш Разгуне щодо обговорення докторських студій у Вільнюському університеті
- з професором Гінатаусом Джемида, професором Альбертом Чаплинські, професором Антанасом Жилінські щодо структури та організації докторських дисертацій у галузі інформатики та інженерної інформатики;
- з професором Альбертом Чаплинські, професором Валентиною Даг’єне, професором Саулісом Гудасом, професором Ольгою Курасовою, професором Євгенією Куриловою щодо презентації тематики докторських досліджень та навчальних планів Вільнюського університету;
- з професором Сауліусом Гудасом, професором Валентиною Даг’єне щодо співпраці за докторськими програмами інших університетів.
Серед хороших практик для впровадження у Національному університеті «Львівська політехніка» слід відзначити цікавий та корисний досвід щодо форми оцінювання знань докторантів після прослуховування курсу «Методи наукових досліджень», яке відбувається за результатами опублікування наукової статті. Така публікація повинна стосуватися задач дослідження докторанта, проте базуватися на знаннях, отриманих під час вивчення матеріалу курсу. Це дозволяє оцінити теоретичні знання з курсу, а також рівень їх практичного застосування при виконанні власного дослідження.
Робоча зустріч в Інституті математики та інформатики Вільнюського університету була інформативною, добре спланованою і дуже корисною. Правильна організація робочого часу, а також відкритість колег з Інституту математики та інформатики дозволили ознайомитись з усіма аспектами підготовки докторантів у Вільнюському університеті, виявити проблеми, на які варто звернути увагу в нашій системі освіти та зробити деякі висновки.