Проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку Роман Корж про успішні кроки у впровадженні дуальної освіти

Валентина Софілканич, Центр комунікацій Львівської політехніки
Проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку Роман Корж

Навчатись і паралельно здобувати практичний досвід стало ще легше. Система дуальної освіти розширює свої межі і з кожним роком дедалі більше студентів із різноманітних спеціальностей можуть долучитися до неї.

Уже досить активно та успішно на базі шістьох освітніх прогарам реалізовуються елементи системи дуальної освіти, яка передбачає паралельне навчання та роботу студентів. Так упродовж цього семестру відповідну навчальну програму розробили на кафедрах обліку та аналізу; автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій; прикладної математики; штучного інтелекту; адміністративного та фінансового менеджменту; електромехатроніки та комп’ютеризованих електромеханічних систем, що засвідчує зацікавленість упровадження цієї програми серед студентів.

― Ще семестр ми подивимося, як проходить цей «експеримент» і тоді вже сформуємо наше тимчасове положення, за яким працюватимемо в майбутньому. Але, як показує досвід, у вищій освіті дуальна буде приживатися тільки за визначеними напрямами, де є зацікавлені роботодавці, ― розповідає проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку Роман Корж.

На цей період найактивніше в дуальній освіті розвиваються напрями, пов’язані з ІТ, економікою та автодорожньою галузями, де відбувається активна співпраця з такими фірмами, як: SoftServe, PricewaterhouseCoopers, Nestle, Onur та інші. Та на цьому Політехніка не зупиняється. Уже наступного року збільшать кількість задіяних спеціальностей, сьогодні ж відбувається активна підготовка до впровадження повноцінної дуальної освіти в університеті.

Роман Корж розповів також про практику працевлаштування за такою програмою і викладачів нашого ЗВО. За його словами, це показник фаховості та якості їхньої роботи, що, власне, й мотивує керівництво розвивати цей напрям і розширювати дуальну освіту в Політехніці.