Незначна реорганізація навчання чекає на цьогорічних випускників коледжів та училищ, адже протягом минулого року Верховна рада внесла ряд змін до закону «Про фахову передвищу освіту». Що ж чекає на охочих вступити до Політехніки в цьому році?
Цьогоріч уже ухвалено закон «Про фахову передвищу освіту» та проєкт закону «Про професійну освіту». Таким чином остаточно законодавчо сформовано й закріплено принципи ступеневої підготовки фахівців. І хоч навчання за такою системою провадять в Україні від часу її незалежності, сучасні тенденції, розвиток ринку праці потребують постійного оновлення та актуалізації навчання у ЗВО, які є головною «кузнею кадрів». Тому й у Львівській політехніці не припиняють реалізовувати справді корисні, актуальні та передові нововведення.
«Ступенева освіта – це економія грошей, що є стимулом для випускників коледжів. Як показує статистика 40–50% студентів, що йдуть до нас із закладів передвищої освіти, продовжують навчання, здобуваючи компетенції, інша частина – працюють і вчаться заочно, але вони не починають навчання заново – ось основна суть і завдання», – наголошує проректор із науково-педагогічної роботи та соціального розвитку Національного університету «Львівська політехніка» Роман Корж.
Головна зміна, за новим законом «Про фахову передвищу освіту», є зміна ступеню «молодший спеціаліст» на «молодший фаховий бакалавр» та активізація розвитку ступеню «кваліфікований робітник». Це все для того, щоб полегшити вступ для охочих, а отже, збільшити кількість студентів Львівської політехніки, що по-своєму сформує базу кваліфікованих освічених працівників, які працюватимуть в Україні.
Роман Орестович наголошує на важливості співпраці між коледжами, училищами та закладами вищої освіти саме у ході створення інтегрованих навчальних планів, які доповнювали б університетську програму й ставали б базою для дальшого отримання освіти, зокрема й у Львівській політехніці. Так минулого року з 10-ти коледжів Політехніки, ми отримали 490 студентів, це більше 30% від загальної кількості їх випускників, які навчалися саме за такими програмами й були повністю готові поглибити свої фахові знання вже в Політехніці. Найпопулярніші серед випускників закладів передвищої освіти стали інститути ІКНІ та ІНЕМ.