Для Nestle потрібна вмотивована молодь: представники компанії Adecco зустрілися зі студентами Університету

Ірина Шутка, тижневик «Аудиторія»
підбір працівників для Nestlé Бізнес Сервіс Львів

Недавно в університет завітали представники компанії Adecco, що здійснює підбір працівників для Nestlé Бізнес Сервіс Львів (далі NBS). Зустріч зі студентами – прийшли представники економічних спеціальностей – відбулась за ініціативи відділу працевлаштування та зв’язків з виробництвом Політехніки в рамках курсу «Чинники успішного працевлаштування за фахом».

NBS у Львові є міжнародним сервіс-центром Nestle – відомого виробника харчових продуктів, кави тощо, який в Україні представлений торговими марками «Світоч», «Мівіна», «Торчин». NBS надає послуги підрозділам Nestle в різних країнах у таких бізнес-процесах, як нарахування зарплати, адміністрування даних персоналу, бухгалтерські операції, реалізовує й проекти, пов’язані з роботою соцмереж, веб-ресурсів Nestle. Тож сервіс-центр потребує фахівців не лише економічних напрямів. І потрібний персонал для NBS підбирає саме Adecco.

Adecco має швейцарське коріння (як і Nestle), є одним зі світових лідерів у сфері управління людськими ресурсами (компанія присутня у понад 60 країнах). В Україні офіси діють в Києві, Харкові та вже понад 5 років у Львові.

У NBS у Львові працює понад 800 осіб, однак потреба в персоналі зростає, бо додаються нові напрями роботи, нові регіони (скажімо, Центр працюватиме з Азією), зазначила старший фахівець з підбору персоналу Adecco Ірина Мацько. За її словами, NBS орієнтований на молодих спеціалістів, понад чверть його працівників – «свіжі» випускники або студенти. Відбір для сервіс-центру відбувається у кілька етапів. Це телефонне спілкування, онлайн-тест, очна співбесіда, під час якої з’ясовують, «з яким портфелем знань і очікуваннями Ви прийшли», адже «не лише роботодавець Вас обирає, Ви також обираєте роботодавця». Далі – визначення рівня професійних знань, аналітичних здібностей, знання іноземної, врешті, комунікація з носієм іноземної мови.

Наявність диплома чи досвіду роботи для претендента на роботу в NBS не є визначальними. Важливі професійні знання та вміння, знання Microsoft Excel (у Nestle в основному працюють з цією програмою), аналітичні навички, знання іноземної – насамперед англійської, хоч інші теж цінуються, а за знання складних (як шведська) – доплачують. Знання англійської можна вдосконалити і на курсах в NBS. Звичайно, кандидат має показати свою «мотивацію працювати саме в цій компанії», розуміння її цінностей: для роботодавця важливо, щоб ви з ним «дивились в одному напрямі».

NBS пропонує офіційне працевлаштування, соцпакет (безплатне харчування, медстрахування тощо), можливість працювати у міжнародному середовищі та кар’єрно зростати (незалежно від посади працівник із добрим результатом може, до прикладу, поїхати на стажування чи роботу у штаб-квартиру Nestle у Швейцарії чи на виробництво десь за кордоном). Для студента важливо й те, що робота у NBS – позмінна.

Хоч інформація про зустріч у виші була розповсюджена, студентів, на жаль, прийшло не дуже багато: у відділі працевлаштування шкодують, адже, кажуть, це реальні можливості, до того ж, не кожен працедавець готовий брати на роботу студентську молодь, при цьому узгоджувати графік роботи. Ті, хто таки прийшли, мали нагоду заповнити анкети Adecco. Про актуальні вакансії можна дізнатись на adecco.ua та в офісі компанії на Угорській, 14.

підбір працівників для Nestlé Бізнес Сервіс Львів підбір працівників для Nestlé Бізнес Сервіс Львів підбір працівників для Nestlé Бізнес Сервіс Львів