Політехніки розповіли на Всеукраїнській конференції про напрями та концепції розвитку профорієнтації в Університеті

ІННЦПКО Львівської політехніки
на конференції про профорієнтацію у виші

«Сучасні напрями, теорії та концепції розвитку профорієнтації у Львівській політехніці» – такою була назва доповіді, представленої львівськими політехніками на ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Комп’ютерне моделювання та програмне забезпечення інформаційних систем і технологій», яка відбулася нещодавно на базі Рівненського національного університету водного господарства та природокористування. Автори доповіді – Олег Давидчак (к.т.н., проректор), Олександр Захар’яш (к.ф-м.н., доцент), Зоряна Хома (інженер Інтелектуального навчально-наукового центру професійно-кар’єрної орієнтації), Наталія Януш (заввідділу ІННЦПКО).

Доповідь була виголошена в секції «Новітні інформаційні технології в науці, освіті, педагогіці та навчанні», сприйнята з великою цікавістю і викликала бурхливе обговорення учасників конференції. Особливе пожвавлення аудиторії настало з появою слайду:

Ранній доторк дитини до самостійної наукової творчості

  1. Застосування теорії протікання до прогнозування попиту суспільства та пропозицій вищого навчального закладу
  2. Застосування теорії процесів із загостреннями до прогнозування часової еволюції спектру пропозицій вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг

Учасники підтримали висновок авторів про те, що вибір майбутньої професії є раціональним, якщо обрана професія сприяє реалізації пріоритетів людини та її уявлень про саму себе – це ідейна основа теорії індивідуальності або розвитку саморозуміння. В її рамках професійний розвиток розглядають як процес формування і зростання саморозуміння кожного індивідууму. При цьому необхідно враховувати конкретну самосвідомість людини, її сприйняття й оцінку себе як суб’єкта професійного самовизначення, самооцінку індивідуальних особливостей у прояві власної особистості.