Зустріч ректора Львівської політехніки професора Юрія Бобала та керуючого партнера CIG Володимира Кривка, який презентував Освітньо-стипендіальну програму розробки та реалізації інноваційних технологічних start-up проєктів CIG R&D LAB, стала ще одним кроком до створення нових можливостей для студентів та аспірантів Національного університету «Львівська політехніка», які націлені на розвиток і реалізацію стартапів. Після обговорення переваг цієї програми для політехніків, ректор нашого університету та представник компанії CIG підписали угоду про співпрацю. Вона передбачає, що адмініструватиме реалізацію освітньо-стипендіальної програми у Політехніці Tech StartUp School.
– Ми знаємо, що студенти Львівської політехніки займають одне з провідних місць, як інженери, програмісти і в українських стартапах, і компаніях, які працюють не лише в Україні , а й на закордонні ринки. Вважаємо, що комерціалізація ідей, які продукують студенти, аспіранти, молоді вчені Політехніки може дати потужні плоди для нашої країни. Загалом учасниками програми можуть бути усі охочі. Звичайно, що найпопулярнішим напрямом є програмування. Та фіналістами наших попередніх програм в Одесі та Харкові стали не програмні стартапи чи ідеї, а проєкти в сфері енергетики та містобудування. Зрештою, інженерія дуже важлива, незалежно від того, пов’язана з ІТ чи ні, – пояснив керуючий партнер CIG Володимир Кривко.
CIG R&D LAB – це можливість для талановитих і завзятих студентів успішно реалізувати власну ідею. Адже ті, хто стане учасниками програми отримають менторську й фінансову підтримку (впродовж 10 місяців) на розробку власної ідеї впродовж цього навчального року. Долучатися до програм можна одноосібно, а також і командами. Реєстрація електронних заявок триває до 17 жовтня 2019 року за посиланням в оголошенні на сторінці Tech StartUp School у Facebook.
– Це відкритий конкурс. Комісія – представники Львівської політехніки та компанії CIG – відбере у фінал 5 проєктів. За 10 місяців від ідеї команда повинна максимально наблизитися до комерційного продукту. Важливо, щоб стартапери продемонстрували вміння працювати не лише над теорією, а виводити свій продукт на комерційний рівень. Для нас важливо, щоб за період участі в програмі молодь навчилася шукати потенційних покупців ідей. Звичайно, ми зведемо їх із представниками у сфері маркетингу, зі сервіс провайдерами, допоможемо отримати торгові марки, захистити інтелектуальну власність, а також навчимо правильно структурувати можливі фінансові потоки, щоб проєкт був успішний та, якщо ідеї заслуговуватимуть уваги, познайомимо з потенційними інвесторами, – каже Володимир Кривко.
Конкурсна комісія розглядатиме всі ідеї, незалежно від етапу розробки. Та все ж найбільше увагу звертатимуть на те, як розвивався проєкт впродовж 10 місяців. Адже, як наголосив мій співрозмовник, буває, що проєкт, ніби ось-ось мав би запрацювати, але чомусь лежить на полиці вже 5 років. І, зрозуміло, що10 місяців, не залежно від вкладень, не змінять ситуацію. А є проєкти, які за шість місяців від ідеї доходять до продукту, який можна маркетувати, продавати і він дійсно цікавий компаніям.
– Маємо добрий приклад дворічної успішної співпраці з Одеською політехнікою та Харківським політехнічним інститутом, який доєднався до програми минулоріч. Там вже є команди, які дуже позитивно показали себе і за кілька місяців ми продемонструємо публіці їхні напрацювання. Ми готові також допомагати виходити зі створеним продуктом на міжнародний рівень. Обираючи фіналістів у Харкові, наголошували, що з наступного сезону хотіли б, щоб представлення проєктів відбувалося англійською мовою. Адже міжнародні ринки значно більші. Тому не треба замикати свою увагу лише тут. Ми повинні мати глобальні амбіції. Світ відкритий і якщо знаєш мову, маєш сильний продукт і амбіції– обмежень нема жодних, – наголосив Володимир Кривко.