Підсумки вивчення дисципліни «Інтернет-маркетинг» у рамках проєкту E-marketing of conscious consuming

Кафедра маркетингу і логістики Львівської політехніки
Заставка курсу

Упродовж весняного навчального семестру викладачі кафедри маркетингу і логістики доцентки Таїсія Наконечна і Наталія Мащак та асистентка Лідія Болібрух викладали вибіркову дисципліну «Інтернет-маркетинг» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти в межах проєкту Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency (E-marketing of conscious consuming) програми ЄС Еразмус+ напряму Жан Моне.

Студенти засвоїли знання про:

  • сутність Інтернет-маркетингу та його значення в управлінні маркетингом підприємства;
  • сучасний стан і тенденції розвитку технологій Інтернет-маркетингу;
  • особливості Інтернет-маркетингу, методи та інструменти маркетингу, які використовують на ринку;
  • сучасні тенденції в розвитку теоретичних основ і практики Інтернет-маркетингу, використання IT-технологій у маркетинговій діяльності.

З практичного погляду студенти навчились:

  • формувати діджитал-стратегії підприємства, розробили проєкт популяризації циркулярної економіки, свідомого споживання та сталих практик господарювання, який складався із:
    • дослідження ринку, проведення маркетингового дослідження (опитування Google-форми);
    • застосування email-розсилки для проведення опитування;
    • аналіз маркетингової діяльності компанії за вибором в Інтернеті, аналізування конкурентів та виявлення «сліду» свідомого споживання;
  • опанували інструменти створення промоматеріалів для популяризації свідомого споживання, вивчили та застосували основи копірайтингу;
  • практикувались у написанні інформаційних та рекомендаційних постів на екологічну тематику;
  • навчились налаштовувати рекламні алгоритми в соціальних мережах та SEO-оптимізацію для просування екологічних ініціатив підприємств в онлайні;
  • застосовували інструменти Google Analytics;
  • опанували навички складання семантичного ядра сайту.

Підсумком вивчення дисципліни стала командна презентація розроблених проєктів з популяризації циркулярної економіки, свідомого споживання, ресурсоефективності через інструменти Інтернет-маркетингу та розробка рекомендацій для бізнесу щодо впровадження цих принципів у своїй діяльності.

Еразмус+ – це програма міжнародної співпраці Європейського Союзу з іншими країнами світу у сфері освіти, молоді та спорту, що має на меті підтримку освітнього, професійного та особистісного розвитку громадян ЄС і поза його межами задля внеску до стійкого зростання, якості робочих місць і соціального згуртування, для розвитку інновацій та посилення європейської ідентичності й активного громадянства. Програма підтримує можливості навчальної та академічної мобільності в освіті та для молоді, проєкти й партнерства і розвиток стратегій та співпраці.

Скріншот з онлайн-курсу Скріншот з онлайн-курсу Скріншот з онлайн-курсу Скріншот з онлайн-курсу Скріншот з онлайн-курсу Скріншот з онлайн-курсу Скріншот з онлайн-курсу Скріншот з онлайн-курсу