Ще в листопаді було оголошено результати конкурсу «324» серед студентів кафедри містобудування, одначе, у зв’язку з карантинними умовами, провести зустрічі переможців із львівськими архітекторами вдалось не так швидко.
Журі конкурсу, сформоване за принципом залучення людей із різних середовищ – викладачі, випускники та практикуючі архітектори – розглянули 27 поданих робіт. В результаті оцінювання ідеї, подання та опису проєктів було визначено 3 переможців, а саме: проєкт дачного будинку студента другого курсу Андрія Лащика; дипломний проєкт дитячого садочку на 170 місць у м. Львові студентки п’ятого курсу Марії Курилишин та магістерський дипломний проєкт «Ревіталізація ландшафтно-терапевтичного середовища Львівської обласної психіатричної лікарні» випускниці Тетяни Клюси.
Згадані студенти мали змогу взяти участь в онлайн-зустрічі з головним архітектором Львова Антоном Коломєйцевим та обговорити напрями розвитку Львова та міжнародні практики, які варто розглядати у цьому контексті.
Оцінюванням робіт через інтернет-голосування було визначено такі 3 проєкти переможці: проєкт монументу «Shards» студента другого курсу Антона Кобзєва, дипломний проєкт оперного театру у Кропивницькому випускника Миколи Голинського та дипломний проєкт «Містобудівні засади розвитку оздоровчої рекреації на базі термальних джерел Закарпаття» випускниці Ганни Жиган. Перелічені студенти могли долучитись до екскурсії від львівського архітектора Андрія Лесюка, яка охопила знайомство з архітектурною майстернею, з проєктами реалізованими та в процесі реалізації.
В підсумку варто зазначити, що проведення такого конкурсу є позитивним, про що свідчать відгуки від членів журі, студентів та випускників на усіх етапах проведення конкурсу. Організатори ж відзначають велике зацікавлення конкурсом та самими зустрічами. Такі події дають можливість порівняти рівень графіки та проєктів, а також заочно, і не тільки, познайомитись із напрацюваннями та студентами інших курсів, що формує здорову конкуренцію, а також в результаті з’являється рух – і всім стає цікавіше жити. Усім, хто прагне чогось більшого, а це власне на капельку ближче до нашої мети – започаткувати якісну архітектурну дискусію, комунікацію серед студентів.