21 березня 2024 року викладачі та аспіранти кафедри політології та міжнародних відносин Інституту гуманітарних і соціальних наук Львівської політехніки взяли участь у міжнародному семінарі, присвяченому 25-річчю приєднання Польщі до НАТО. Організатором заходу була кафедра міжнародних відносин Державної академії прикладних наук у м. Хелмі (Республіка Польща).
Учасники обговорили питання регіональної та міжнародної безпеки, співпрацю України та Польщі у сфері кібербезпеки, українсько-польське співробітництво в контексті розширення Північноатлантичного альянсу та реалізації концепції «НАТО-біс».
Аспіранти кафедри політології та міжнародних відносин Львівської політехніки презентували напрацювання своїх наукових досліджень. Зокрема:
- Сергій Абрат розповів про роль НАТО в забезпеченні миру та безпеки у країнах Східного партнерства;
- Богдан Федірко – про співпрацю Україна-НАТО у сфері оборонних технологій в умовах повномасштабної війни;
- Олексій Янін – про невійськову допомогу НАТО Україні в умовах російської агресії;
- Яна Мущенко – про реакцію НАТО на хід російсько-української війни (лютий 2022 – лютий 2024);
- Андрій Романюк – про роль НАТО у стримуванні мілітаристських амбіцій путінського режиму.
Важливо, що участь аспірантів кафедри ПМВ у міжнародному міжкафедральному семінарі сприяла їх залученню до міжнародної академічної спільноти за спеціальністю. Також у дискусії взяли участь наукові керівники аспірантів, представники інших закладів вищої освіти, зокрема Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (кафедра міжнародних відносин), Національного авіаційного університету в Києві (кафедра міжнародних відносин, інформації та регіональних студій), представники Польського геополітичного товариства та інші.
Кафедра політології та міжнародних відносин Національного університету «Львівська політехніка» вже кілька років активно співпрацює з Державною академією прикладних наук у Хелмі, особливу увагу приділяє проведенню спільних наукових заходів, обміну досвідом щодо інноваційного підходу до змісту навчання, орієнтованого на наукові потреби аспірантів.