На базі кафедри ЕКМ відбулося публічне обговорення ОПП «Територіальний маркетинг» другого рівня вищої освіти

Кафедра економіки і маркетингу Львівської політехніки
Скріншот з онлайн-заходу

З метою врахування рекомендацій, отриманих під час проведення акредитаційної експертизи, щодо матеріалів покращення забезпечення якості магістерської освітньо-професійної програми «Територіальний маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» 21 березня 2024 року було проведено публічне обговорення на платформі Zoom.

Зі вступним словом виступив гарант ОПП «Територіальний маркетинг», доктор економічних наук, старший дослідник, заступник директора з науково-педагогічної роботи, професор кафедри економіки і маркетингу Інституту просторового планування та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка» Назарій Попадинець, який ознайомив присутніх з основними змінами та пропозиціями щодо програми і презентував зміни у складі робочої групи та стейкголдерів.

Також внесли свої пропозиції і взяли активну участь в їх обговоренні представники студентства, а також академічної спільноти закладів вищої освіти України:

  • Світлана Шульц – доктор економічних наук, професор, завідувачка відділу регіонально-економічної політики Державної установи «Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України»;
  • Андрій Пелехатий – доктор економічних наук, заступник Пустомитівського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
  • Ірина Тимечко – доктор економічних наук, старший науковий співробітник, керівниця Офісу регіонального розвитку та євроінтеграції Агенції регіонального розвитку Львівської області;
  • Олеся Дюгованець – кандидат економічних наук, доцент, завідувачка кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту Ужгородського національного університету;
  • Уляна Андрусів – кандидат економічних наук, доцент, експертка Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти;
  • Ганна Олексюк – кандидат економічних наук, доцентка кафедри економіки і маркетингу ІППТ;
  • Максим Безпарточний – доктор економічних наук, професор, в.о. завідувача кафедри економіки і маркетингу ІППТ;
  • Наталія Лисяк – доктор економічних наук, професор, професорка кафедри економіки і маркетингу ІППТ;
  • Наталія Самотій – начальник навчально-методичного відділу ІППТ;
  • Богдан Хомин та Андрій Охріменко – випускники ОПП «Територіальний маркетинг» 2022/2023 навчального року;
  • Олександр Процовський та Юрій Зінько – студенти першого курсу ОПП «Територіальний маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти;
  • представники Червоноградської районної державної адміністрації.

Випускник першого набору ОПП «Територіальний маркетинг» Богдан Хомин звернув увагу на вдосконалення деяких ОК ОПП щодо відповідності сучасним трендам маркетингу, а також рекомендував зосередитись на брендингу територій.

Студент Олександр Процовський висловив побажання, щоб і надалі запрошувати іноземних професорів (гостьових лекторів) для проведення занять за відповідними освітніми компонентами.

Світлана Шульц звернула увагу на наукову цінність запропонованих ОК ОПП, які відображають сучасні тенденції розвитку громад і територій.

Уляна Андрусів наголосила на необхідності проведення таких заходів, які допомагають удосконалити вже наявні програми. Наголосила на актуальності обраних тем, які розкриваються в дисциплінах.

Андрій Пелехатий виступив з підтримкою запропонованих змін і наголосив на необхідності підготовки спеціалістів з територіального маркетингу, оскільки сучасна динаміка розвитку громад потребує докорінної зміни та оновлення кадрового потенціалу саме з погляду маркетингу території. Андрій Пелехатий, Ірина Тимечко та представники Червоноградської районної державної адміністрації запропонували студентам і надалі проходити практику та стажування в органах влади.

Наталія Лисяк запропоновувала вдосконалити дисципліну «Соціально-економічні та екологічні засади містобудівної діяльності» і змінити назву на «Маркетинг міст», у якій будуть враховані сучасні тренди маркетингу.

Ганна Олексюк також запропонувала внести зміни в дисципліну «Стратегічне планування в територіальних громадах на основі маркетингового підходу» зі зміною назви дисципліни на «Маркетинговий підхід до планування стратегічного розвитку територіальних громад», ураховуючи сучасні умови розвитку територій та умов післявоєнної відбудови.

Наталія Самотій внесла пропозицію змінити форму контролю в дисципліні «Інформаційний маркетинг у територіальних громадах» з іспиту на залік, оскільки ця ОК передбачає, крім практичних, і лабораторні роботи.

У підсумку Назарій Попадинець зауважив, що, враховуючи рекомендації експертної комісії щодо зміни редакції ОПП, варто вилучити ПРН, які формують фахові компетентності магістрів освітньо-наукового рівня через відсутність їх забезпечення ОК ОП. Також відзначив, що, зважаючи на пропозиції здобувачів і стейкголдерів, потрібно розшири пул маркетингових дисциплін, зокрема запровадити нову дисципліну «Брендинг територій» та вдосконалити інші з новими назвами «Маркетинг міст» і «Маркетинговий підхід до планування стратегічного розвитку територіальних громад».

Кафедра економіки і маркетингу ІППТ висловлює щиру вдячність учасникам обговорення за пропозиції щодо покращення змістовного наповнення ОПП «Територіальний маркетинг» та озвучення позитивних практик від опанування окремих освітніх компонентів. Усі висловлені думки та побажання учасників зустрічі буде враховано під час оновлення освітніх програм і навчальних планів.

Скріншот з онлайн-заходу Скріншот з онлайн-заходу Скріншот з онлайн-заходу Скріншот з онлайн-заходу