У квітні 2025 року кафедра загальної фізики Інституту прикладної математики та фундаментальних наук Львівської політехніки провела серію онлайн-зустрічей зі студентами Університету в Ніші (Сербія) у рамках міжнародної ініціативи CONN’COR (Connect, compare and repair for a common future with Ukraine: a focus on Electrical Engineering teaching).
Захід, що відбувся 9 та 29 квітня на платформі Microsoft Teams, мав на меті створення простору для обміну досвідом у сфері вищої освіти, ознайомлення з культурними традиціями, пошук спільних інтересів та налагодження міжкультурного діалогу серед молоді.
З української сторони організацію зустрічі очолила координаторка проєкту, доцентка кафедри загальної фізики Ірина Мороз. Сербську сторону представляв координатор проєкту CONN’COR з Університету в Ніші професор Горан Джорджевич.
До заходу долучилися студенти перших і других курсів різних спеціальностей Львівської політехніки, зокрема комп’ютерних та харчових технологій, галузевого машинобудування, а також прикладної лінгвістики. Їхніми співрозмовниками стали студенти Університету в Ніші, які навчаються за напрямами електроніки, електронної інженерії та інформаційних технологій.
Учасники мали змогу презентувати себе, поділитися своїми захопленнями, порівняти освітні підходи у своїх країнах, а також обговорити роль сучасних цифрових інструментів, зокрема ChatGPT, у навчальному процесі. Окремою темою стало навчання в умовах війни: студенти Львівської політехніки розповіли про виклики, пов’язані з безпековою ситуацією, і поділилися власним досвідом.
Не менш цікавою виявилася і неформальна частина спілкування: учасники обговорювали улюблені хобі, проведення дозвілля та університетські традиції. Наприкінці зустрічі студенти обмінялися контактами з метою подальшого спілкування та співпраці.
Після завершення заходу всі учасники були запрошені до участі в короткому опитуванні для оцінки ефективності комунікації та вражень від події.
Ці зустрічі стали вагомим кроком до налагодження міжнародного діалогу, поглиблення міжкультурного розуміння та підтримки спільних освітніх ініціатив у складні часи.







