Упродовж двох днів у Київському палаці молоді і спорту проходив VII Міжнародний форум «Інноватика у вищій освіті – 2015». Свої досягнення у цій сфері продемонстрували провідні вищі навчальні заклади України, закордонні університети і фірми.
Національний університет «Львівська політехніка» подав на конкурс матеріали у номінації «Розроблення та впровадження в освітню практику інноваційних технологій, технічних засобів навчання, проектів, програм і рішень». За представлений на конкурс проект під назвою «Розроблення та впровадження системи дистанційного навчання в освітній процес у Львівській політехніці» університет відзначений Дипломом лауреата конкурсу першого ступеня.
Творцями цієї системи є перший проректор Львівської політехніки професор Володимир Павлиш, проректори з науково-педагогічної роботи Дмитро Федасюк і Олег Давидчак, керівник лабораторії інноваційних навчальних технологій Тарас Чайківський та інженер-програміст Центру інформаційного забезпечення Університету Андрій Фоменко. Загальну редакцію розробки здійснив ректор Львівської політехніки професор Юрій Бобало.
У Києві електронний варіант системи представляли проректор Університету Олег Давидчак, заступник директора Науково-технічної бібліотеки Геннадій Марголін та інженер відділу інформаційних технологій бібліотеки Павло Сохан. За словами Олега Давидчака, вона викликала велике зацікавлення учасників форуму.
– Дистанційне навчання, – наголосив він, – одна із важливих складових заочного навчання. Але все ширше воно застосовується і для денної форми навчання. Скажімо, в Україні майже 30 відсотків вищих навчальних закладів заявили про те, що вже запровадили або планують організувати навчання у режимі дистанційної освіти.
Львівська політехніка зробила відчутний поступ у створенні віртуального навчального середовища. Більшість викладачів з понад 100 навчальних кафедр розробили понад 3 тисячі електронних курсів для навчальних дисциплін. Понад 30 тисяч користувачів (студентів і викладачів) зареєстровані у системі віртуального навчального середовища і використовують її як додатковий засіб навчання. Більшість викладачів постійно використовують систему як для проведення занять, так і для організації поточного контролю успішності студентів.