Команда Львівської політехніки бере участь у Програмі професійного розвитку академічних менеджерів

Інститут права, психології та інноваційної освіти
Фото із заходу програми

9 квітня 2025 року на базі Українського католицького університету стартувала Програма професійного розвитку академічних менеджерів як унікальна ініціатива Міністерства освіти і науки України, яку реалізує Британська Рада в рамках спільного проєкту МОН та Світового банку «Удосконалення вищої освіти в Україні заради результатів».

Серед другої групи учасників програми є університети з Києва, Львова, Тернополя, Ужгорода та Чернівців. Львівську політехніку представляє команда, учасниками якої є представники Інституту адміністрування, державного управління та професійного розвитку (кафедри публічного управління та публічної служби), Інституту геодезії (кафедри картографії та геопросторового моделювання), Інституту економіки і менеджменту (кафедри економіки підприємства та інвестицій), Інституту права, психології та інноваційної освіти (кафедри міжнародного та кримінального права), Інституту хімії та хімічних технологій (кафедри хімічної інженерії) та Технопарку під керівництвом Івана Демидова, проректора з наукової роботи.

Програма була запроваджена з метою зміцнення інституційної спроможності закладів вищої освіти України шляхом розвитку компетентності академічних менеджерів з питань трансформацій у вищій освіті, належного врядування, стратегічного та фінансового менеджменту, управління персоналом, інтернаціоналізації та інституційних змін і триватиме впродовж наступних п’яти місяців – до 17 вересня 2025 року.

Протягом чотирьох днів та 9 сесій першого модуля «Роль університету у контексті суспільних трансформацій» учасники програми отримали можливість прорефлексувати на предмет формування і пропагування світоглядного та ціннісного ядра вищої освіти, правового регламентування європейського простору вищої освіти, переосмислення сутності академічної та університетської автономії, застосування принципів належного університетського врядування й академічного лідерства, заснування студентозорієнтованого, прогромадського та самозарядного університету, який ефективно співпрацює і комунікує з громадою у контексті освітньої та дослідницької діяльності.