Наймолодша учасниця «Голосу країни – 7» калушанка Христина Дутчак, пройшовши прослуховування наосліп, потрапила до команди Тіни Кароль й у батлі з Вадимом Яцуном заспівала легендарний «Танець пінгвіна» Кузьми Скрябіна. Урешті-решт Тіна надала перевагу Вадимові, а своїм новим тренером дівчина обрала Джамалу. Та невдовзі її витіснив інший учасник… Із Христиною, яка є студенткою другого курсу ІГСН Львівської політехніки й вокалісткою ансамблю «Сузір’я», розмовляємо про пісенні шоу і її участь у них.
– Я, загалом, багато їздила на конкурси, фестивалі. 2011 року потрапила до півфіналу дитячого «Євробачення», який проводили в Артеку. Там серед двадцяти учасників здобула п’яте місце. Наступного року в першому сезоні проекту «Голос країни. Діти» теж працювала з Тіною Кароль і дійшла до фіналу.
Коли ти ще дитина, то не розумієш, що таке конкуренція. Ти повністю насолоджуєшся тим, що виступаєш, знайомишся з іншими, знаходиш нових друзів. Тішишся, що тебе показали по телевізору, що тобі написали в соцмережах… А коли приходиш на дорослий «Голос», то розумієш, що тобі 18 років, отже маєш діяти й мислити по-дорослому, і те, чи пройдеш ти у проекті далі, залежить тільки від тебе. І це відчуття дорослості – це так круто!
Оскільки в артистів напружений гастрольний графік, то на «Голосі країни. Діти» частіше з нами займався його музичний продюсер Костянтин Меладзе. У дорослому «Голосі» репетицій із Тіною Кароль і приватних уроків техніки вокалу було більше.
– На «Голосі країни» Ви впевнено сказали: «Я вмію запалювати на сцені». Де цього навчилися?
– Це якось від природи дано. Коли любиш музику, коли вона – твоє життя, усвідомлюєш, що все, що відбувається на сцені, ти маєш прожити – насолоджуватися тим, що робиш, доносити до людей емоції. Звісно, змалку мене батьки привчали до того, що я повинна бути артистичною, харизматичною…
– Це незвично, бо переважно батьки кажуть, що, дитино, яка сцена, орієнтують на щось практичне…
– Тішуся, що в мене батьки інші. Ще на дитячих ранках у дитсадку вихователі й мама помітили, що в мене є щось таке, що вирізняє серед інших, – я добре беру різні ноти. Згодом мене мама відвела до викладачки співу Оксани Лісовської. Перед кожним конкурсом, виступом я репетирую свій номер перед дзеркалом, а мама й тато, як вимогливі експерти, оцінюють. Тато, до речі, – спортсмен, але він із дитинства грав на гітарі, захоплювався рок-музикою. Мама непогано співає, та її цікавила музика популярна. Та музикальний талант, уважаю, передався мені від дідуся, маминого батька, – він досі хорист «Дзвону» в Бурштині.
– Це якось позначилося на Ваших музичних уподобаннях?
– Так, я розвиваюся в різних напрямках. Коли закінчився проект «Голос країни. Діти», Олег Скрипка запросив мене на свій рок-фестиваль. Умовою участі у фесті була наявність власної рок-групи. І мій тато знайшов у Калуші хлопців, які хотіли створити гурт і потребували для нього вокалістки. Гурт назвали «Різак». Ми виконували й денс-рок, і поп-рок, слухачам це подобалося. Тексти писали різні автори, музику повністю придумували хлопці. Три роки ми успішно гастролювали – літо було розписане по тижнях. Із часом хлопці подорослішали, у них змінилися пріоритети – родина, робота, і вони вже перехотіли музикувати так, як я. Тепер хочу створити свій рок-гурт, нині добираю музикантів. Але знайти однодумців, які хотіли б працювати з тобою заради ідеї, наразі нелегко.
– Здається, що на «Голосі країни» є тільки позитивні емоції. Що ж за ними стоїть насправді?
– Насправді всі зйомки відбуваються в київському павільйоні. Репетиції, тренування, фотосесії… Однак багато з того вирізають і монтують лише окремі епізоди. Тому те, що показують глядачам, – це лише 10%. Приходимо о 7 ранку, нас гримують, одягають, придумують нам образи. Ми мусимо між інтерв’ю чекати. Нема конкретного плану наших дій, натомість є хвилювання за свій виступ. На батлах ми, узагалі, виступали о першій ночі. Але збираєш свої емоції докупи й викладаєшся на повну – виходиш на сцену й не відчуваєш утоми.
– Як відбувалася співпраця з Джамалою, яку Ви вже самі вибрали?
– У мене не було з нею репетицій, проте від інших чула, що Джамала дуже вимоглива щодо техніки, подачі голосу. Адже володіє і класичним вокалом, і простим естрадним – діапазон її голосу широкий. Тіна більше акцентує увагу на артистичності й дає змогу проявити себе. Наприклад, перед батлами показувала, як стати, як повернутися. Їй важливо, щоб ти виглядала як «зірка».
– Які, крім музики, маєте захоплення?
– Їздимо з татом верхи на конях у Болехові. Вдосконалюю німецьку, бо хочу пов’язати своє професійне майбутнє з Німеччиною. Відкрила для себе світ відеоблогінгу. Знімаю разом з Олегом Тичинським (оператор) короткі відео, у них висловлюю свої думки стосовно різних подій. Наша Ok studio – це відхилені двері в моє буденне життя.