Інноваційні виклики: як Львівська політехніка впроваджує освітні програми для підготовки фахівців

Анна Зіганшина, Центр комунікацій Львівської політехніки
Олег Давидчак

З кожним роком інноваційні освітні програми стають популярнішими серед вступників. Під час навчання в університеті молодь прагне ознайомитися з трендовими спеціальностями і здобути якомога більше знань. Про впровадження інноваційних освітніх програм у Львівській політехніці та їхню актуальність розповідає проректор з науково-педагогічної роботи Олег Давидчак.

«Університет постійно реагує на виклики та потреби ринку праці, щорічно впроваджуючи нові освітні програми. У 2021/2022 навчальному році ми відкрили дев’ять освітніх програм бакалаврського рівня та чотири – магістерського рівня. Їхньою головною особливістю є інноваційність. Саме цей критерій наразі найактуальніший на ринку надання освітніх послуг», – поділився проректор.

Освітньо-професійні програми, відкриті у 2021/2022 навчальному році

№ з/п Назва спеціальності Назва освітньої програми Інститут
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
1 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) Професійна освіта (Право) ІППО
2 051 Економіка Цифрова соціоекономіка ІНЕМ
3 122 Комп’ютерні науки Комп’ютерні науки
(Проєктування і програмування інтелектуальних систем та пристроїв)
ІКНІ
4 122 Комп’ютерні науки Комп’ютерні науки
(Обчислювальний інтелект смарт-систем)
ІКНІ
5 122 Комп’ютерні науки Комп’ютерні науки
(Системи штучного інтелекту)
ІКНІ
6 134 Авіаційна та ракетно-космічна техніка Безпілотні літальні апарати ІМІТ
7 183 Технології захисту навколишнього середовища Природоохоронні інформаційні системи ІСТР
8 241 Готельно-ресторанна справа Готельно-ресторанна справа ІСТР
9 263 Цивільна безпека Охорона праці ІСТР
Другий (магістерський) рівень вищої освіти
1 075 Маркетинг Територіальний маркетинг ІППТ
2 133 Галузеве машинобудування Комп’ютерний інжиніринг в машинобудуванні ІМІТ
3 232 Соціальне забезпечення Управління установами соціальної сфери ІГСН
4 281 Публічне управління та адміністрування Ринкова аналітика ІАПО


Олег Давидчак також наголосив, що сучасна молодь прагне здобувати якісні знання та вивчати інноваційні освітні програми.

«Результати цьогорічної вступної кампанії показують, що впроваджені освітні програми мають велику популярність серед вступників. Наприклад, кількість охочих навчатися за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки» у Львівській політехніці щороку зростає. У 2021/2022 навчальному році ми вирішили сфокусувати увагу на окремих напрямах підготовки за цією спеціальністю та запровадили відразу три освітні програми: «Проєктування і програмування інтелектуальних систем та пристроїв», «Обчислювальний інтелект смарт-систем», «Системи штучного інтелекту». Також цього року в ІСТР відкрили нову спеціальність «Готельно-ресторанна справа». Серед вступників ця спеціальність мала попит, тож вдалося сформувати повноцінну комерційну групу студентів. З початком війни на ринку праці затребуваними стали спеціалісти з авіаційної та ракетно-космічної техніки. Тож цього року у Львівській політехніці відкрито нову ОП – «Безпілотні літальні апарати». За цією програмою ми також провели успішний набір студентів. Процес впровадження інноваційних освітніх програм у Львівській політехніці триває й далі. Наразі ми готуємо до розгляду пропозиції щодо затвердження дев’яти нових ОП. Усі деталі щодо цього процесу будуть відомі згодом», – зазначив Олег Романович.