20 листопада у Політехніці водинадцяте розпочалася триденна конференція «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі». На ній висвітлюють актуальні питання, що стосуються застосування ІТ-технологій у денному та дистанційному навчанні, підготовки контрольних, курсових, дипломних праць, професійного вдосконалення педагогів, модернізації навчальних програм, міжнародної співпраці. Учасники конференції працюють у кількох секціях: інформатизація навчального процесу, інтерактивні засоби навчання, інноваційні комп’ютерні засоби навчання, інноваційні технології навчання.
Більшість доповідачів – викладачі комп’ютерних інститутів Львівської політехніки, однак є учасники з Університету менеджменту освіти НАПН України, Київської політехніки, Київського педагогічного університету, Львівського медуніверситету, технічних університетів Вінниці та Харкова, Сумського університету, Івано-Франківського університету нафти і газу тощо. Також є представники ІТ-сфери й бізнесу.
Доповіді, що варті особливої уваги: «Використання антиплагіатної системи Unicheck для оцінки наукових і академічних робіт. Практичні поради та рекомендації» (Андрій Сідляренко з компанії Unicheck), «IT-бізнес та вища технічна освіта: синергія, win-win стратегія та шляхи модернізації» (Євген Сакало з Global Logis), «Інтегроване освітнє електронне інформаційне середовище університету» (Олена Коваленко з Вінницького технічного університету), «Діалогічність віртуального спілкування у системі «викладач-студент»» (Юрій Слюсарчук та Ольга Слюсарчук із Львівської політехніки), «Мобільній застосунок як засіб використання QR-коду для навчання осіб з проблемами зору» (Дмитро Федасюк та Денис Братасюк із Львівської політехніки).
Голова оргкомітету, професор кафедри програмного забезпечення Дмитро Федасюк зауважує, що метою цієї конференції, як і, зрештою, всіх попередніх, є обмін новим досвідом у вирішенні питань інформатизації діяльності університету, навчального процесу, створення електронних засобів навчання, розбудови мережевої інфраструктури. Однак найважливіше з-поміж того – інформатизація навчального процесу, адже вона стосується якості навчання: доступу до електронних навчальних дисциплін, дистанційних курсів, відеолекцій, відеокурсів.
– Тематика конференції постійно розширюється. Якщо 10 років тому ми ставили завдання поширювати досвід наших викладачів у цих питаннях, то згодом почали запрошувати до обміну набутого впровадження представників Київського університету ім. Шевченка, Харківської політехніки, Хмельницького університету. Така синергія допомагає активніше розвивати сучасні технології навчання. А сьогодні – ще важливіші завдання: забезпечення доброчесності навчального процесу, сервісів ЕДЕБО.
Якщо ж ідеться про Львівську політехніку, то можемо похвалитися потужно розвиненою комп’ютерною мережевою інфраструктурою, віртуальним навчальним середовищем, трьома тисячами сертифікованих навчально-методичних комплексів навчальних дисциплін, електронною бібліотекою, електронним науковим архівом, – наголосив Дмитро Федасюк.