9 червня 2023 року відбулася зустріч гарантів освітніх програм:
- «Маркетинг» першого рівня вищої освіти – д.е.н., професора, в.о. завідувача кафедри економіки і маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Львівської політехніки Максима Безпарточного;
- «Територіальний маркетинг» другого рівня вищої освіти – д.е.н., старшого дослідника, заступника директора з науково-педагогічної роботи Інституту Назарія Попадинця;
і стейкхолдера – к.е.н., директора департаменту економічної політики Львівської обласної військової адміністрації Степана Куйбіди.
Учасники зустрічі наголосили на актуальності й важливості здійснення оновлення освітніх програм під впливом мінливих чинників освітнього та бізнесового середовища, швидкозростаючих вимог на ринку праці та потреб потенційних роботодавців у фахівцях-маркетологах.
Гарант освітньої програми «Маркетинг» першого рівня вищої освіти Максим Безпарточний презентував ключові аспекти вдосконалення програми з огляду на підготовку здобувачів освіти й потреби у маркетологах, здатних досліджувати регіональні споживчі ринки з урахуванням наявного ресурсного потенціалу суб’єктів господарювання та особливостей їхнього функціонування на окремих територіях, діагностувати міжнародне ринкове середовище та здійснювати диверсифікацію експортоорієнтованих ринків.
Гарант освітньої програми «Територіальний маркетинг» другого рівня вищої освіти Назарій Попадинець акцентував увагу на необхідності залучення стейкхолдера до проведення відкритих лекцій та практичних занять, участі в круглих столах із залученням роботодавців, реалізації дуальної форми навчання з подальшим працевлаштуванням фахівців-маркетологів. Також були внесені пропозиції щодо вдосконалення освітньої програми, зокрема змінити теми з окремих навчальних дисциплін, що стосується інструментів маркетингової підтримки розвитку територій.
Зустріч дала змогу учасникам напрацювати низку напрямів, спрямованих на вдосконалення якості освітніх програм, організації навчально-методичних та практичних заходів щодо підготовки конкурентоспроможних фахівців-маркетологів відповідно до нових вимог і потреб.