Ось-ось розпочнеться новий навчальний рік у Львівській політехніці. Задля безпеки студентів і працівників університету навчання відбуватиметься онлайн. У навчального закладу вже є досвід і напрацьовані схеми ведення відеолекцій і практичних занять. А ось що думають про них студенти, читайте далі.
Марія Велика, студентка 4 курсу Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій:
«У дистанційному навчанні є плюси й мінуси»
Як завжди, є свої плюси й мінуси. Мені подобається дистанційка, бо економлю час на діставання до університету. Це на результативність не вплинуло, але стало трішки легше. Усю інформацію про навчання можна знайти онлайн, і це дуже зручно. Мінусом є те, що вже хочеться соціальної взаємодії оффлайн, але наразі мусимо прилаштовуватися до потрібних карантинних умов.
Остап Деркач, студент 3 курсу Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології:
«Сподіваюся, хоча б частина навчання відбуватиметься стаціонарно»
Я щасливий, що вже починається новий навчальний рік, оскільки дуже його чекав , сумував за друзями, за нашими посиденьками. Усе ж таки сподіваюся, що хоча б частина навчання буде відбуватися стаціонарно, оскільки досвід онлайн навчання мені не дуже сподобався. Хоч він і відкрив багато нових можливостей. Хотілося б повернутися до звичайного ритму, але наразі це неможливо.
Мар’яна Гринюк, магістрантка Інституту права, психології та інноваційної освіти
«Мої очікування від навчального року ― рідна домівка, відкритий ноутбук і горнятко кави збоку»
Я вступила на магістерську програму. Початок навчального року ― складний етап, особливо для вступників, які ще вибирають між денною чи заочною формами навчання й зважують чимало інших нюансів. Усе це різні речі, але алгоритм і процес навчання буде для всіх однаковий, адже через небезпеку захворіти вірусом навчання відбуватиметься дистанційно. Тому мої очікування від навчального року ― рідна домівка, відкритий ноутбук, зручне крісло та горнятко кави збоку. Не вистачатиме лише живої комунікації з одногрупниками та викладачами. У цьому є щось особливе.
Можливо, дистанційне навчання буде таким же результативним, як і навчання в аудиторіях. Проте воно має відбуватися так, аби була можливість комунікації в реальному часі. Багато ще залежить від мотивації та самонавчання студентів. Однак є деякі моменти, які не можна здійснити дистанційно. Наприклад, експерименти з фізики або практична з лінійної алгебри. Навіть якщо зробити експерименти з фізики в якійсь програмі, де можна моделювати реальну ситуацію, це не зрівняється з дослідами наживо.