Доцентка кафедри МПА провела профорієнтаційну зустріч у школі села Тетевчиці на Львівщині

Кафедра менеджменту персоналу та адміністрування
Фото з профорієнтаційного заходу

Доцентка кафедри менеджменту персоналу та адміністрування Інституту економіки і менеджменту Оксана Сватюк побувала з профорієнтаційною зустріччю в загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів села Тетевчиці Радехівського району Львівської області.

Директорка школи Галина Думанчук, заступниця директора з навчально-виховної роботи Ніна Рибка Йосипівна та класна керівниця випускного класу Галина Нагайчук як педагоги-організатори докладають багато зусиль, щоб учні продовжили навчання в коледжі чи інституті Національному університеті «Львівська політехніка». У школі навчається 140 учнів, працює 21 педагог, функціонує Козацька Республіка імені Богдана Хмельницького.

Учні ознайомилися з напрямами навчання у Львівській політехніці, про які розповіла Оксана Сватюк, зокрема щодо свого життєвого досвіду як способу мотивації молоді до інтелектуального розвитку, розширення світогляду.

Обговорили питання практичного застосування майбутніми здобувачами вищої освіти знань і навичок як бакалаврів з менеджменту, що володіють сучасним економічним мисленням, відповідними компетентностями, необхідними для провадження ефективної діяльності.

Сьогодні навчання полягає в засвоєнні майбутніми студентами найвизначніших ідей і теорій світової та вітчизняної освітньої думки, формування в них наукового, гуманістичного світогляду, загальнолюдських цінностей і національної свідомості.

«Сучасний студентський креатив – це неймовірний та непередбачуваний водограй емоцій, позитиву й енергії. В час реактивної та, на додачу, вже й цифрової освіти все одно позитивно дивуєшся тому творчому мисленню молоді під час виконання різних завдань, інтерактивної гри, кейсу на заняттях.

Щоразу знову й знову переконуємося в тому, що ми, вчителі та викладачі, не лише ділимося досвідом. Адже вже слово «навчаємо» сумнівно чи пасуватиме для визначення сучасної форми передавання знань в освітній сфері: швидше за все, ми відчуваємо себе більше як наставники, ментори, які також у цьому процесі навчаються. Тобто, такий собі суб’єкт-суб’єктний освітній процес взаємодії. Отож, під час такої взаємодії ми можемо побачити й почути стільки креативу, творчого мислення, латерального мислення, логічного мислення, що це мотивує також не зупинятися, а рухатися далі у своєму професійному та особистісному розвитку для того, щоб бути цікавим от для таких сучасних студентів», ділиться думками Оксана Сватюк.

Щиро дякуємо молоді за таку мотиваційну енергетику навчатися впродовж життя і тішитися результатами своєї праці!

Фото з профорієнтаційного заходу Фото з профорієнтаційного заходу