Анімація в туризмі: студенти третього курсу Інституту сталого розвитку відвідують цікавий курс

Анастасія Задорожна, тижневик «Аудиторія»
слухачі курсу «Анімація в туризмі»

В Інституті сталого розвитку ім. В. Чорновола студенти третього курсу мають нагоду відвідувати цікавий курс – «Анімація в туризмі». На одному з практичних занять побувала журналістка «Аудиторії».

– Цей предмет – надзвичайно корисний та доцільний для студентів-туристів, оскільки він допомагає всебічно розвиватися та розширює перелік майбутніх професій. За статистикою інституту, приблизно 10% їхніх студентів працюють аніматорами, інші ж реалізовують себе в інших дотичних до анімації галузях діяльності. Студенти потребують не лише знань у галузі аніматорства, а й володіння елементами театральної справи, оскільки тут важливо все: від правильного дихання до розташування ніг (добре, коли ноги на ширині плечей – це символізує впевненість), – пояснює старша викладачка Ольга Недзвецька.

Дисципліна «Анімація в туризмі» розподілена так, що за семестр студенти мають 7 лекційних занять та вдвічі більше семінарських. За період лекційних занять вони ж здобувають базові знання з культурології, які стосуються появи та розвитку анімації, набуття анімаційних форм. Також під час курсу спудеям необхідно здати 15 лабораторних робіт, проте незвичайних. Вони вимагають від студентів проявити себе на сцені, тобто кожну із робіт їм треба захистити, відтворивши етюд, щобільше – використовувати можна лише по одному слову, решту потрібно передати мімікою, жестами та рухами, зі зміною темпоритму. Це наче маленька перемога над собою, адже публічні виступи потребують неабиякої впевненості та майстерності.

Також під час курсу студентів навчають, як створювати сценарії для аніматорських програм, організувати групи та підбирати техніки ранкових зарядок, оскільки для аніматорів завдання номер один – розважити публіку та задіяти її в програмі.

На семінарах спудеї дізнаються більше про те, як придумати різні конкурси та вікторини, адже ці знання вони зможуть використати не лише в своїй роботі, а й в організуванні різних подій: корпоративів, весіль тощо.

До формування анімаційних програм викладачка також залучила і знання про гримування. Студенти отримали завдання нанести грим та підібрати до нього відповідний образ і відтворити сценку, яка б до нього пасувала.

Для кращого оволодіння практичними знаннями з пластики, мистецтва публічних виступів та художнього монтажу, Ольга Василівна Недзвецька залучає львівські театри, оскільки, на її думку, вони наводять студентам яскраві приклади з художньої анімації.

Після завершення заняття студенти діляться своїми враженнями від предмету. Вважають його корисним, оскільки є нагода освоїти багато навичок, які можуть знадобитись у професії аніматорів. Найбільше подобається їм те, що можна проявити свою креативність. Проявити анімацію у дії, застосувати теорію в житті – це найважче та водночас найцікавіше завдання, оскільки дарує досвід у галузі анімації та дозволяє почуватися впевненішим у власних силах.

Студенти ІСТР їздили й на стажування до Туреччини, де могли попрацювати як аніматори та закріпити знання, здобуті під час університетського курсу. Вони розповіли, що там анімація на високому рівні та поділяється на дорослу та дитячу. Важливість дитячої, на думку студентів, зумовлена тим, що емоційний стан дорослих на відпочинку прямо підпорядковується ступеню задоволення їхніх дітей. Якщо дитині сумно, вона плаче, то й батьки не зможуть почувати себе комфортно. Тому, обираючи роботу аніматора, необхідно вміти дбати не лише про дозвілля для дорослих, а й перейматися потребами дітей. Проте потрапити на стажування не так легко. Для цього треба не лише володіти теорією, а й вміти знайти підхід до кожного відпочивальника, бути відкритим до спілкування та надихати інших брати участь у анімаційній програмі.

студенти курс – «Анімація в туризмі» курс – «Анімація в туризмі» курс – «Анімація в туризмі» курс – «Анімація в туризмі»