Директор Інституту дистанційного навчання Дмитро Тарасов про можливість дистанційної перекваліфікації у Львівській політехніці

Валентина Софілканич, Центр комунікацій Львівської політехніки
Директор Інституту дистанційного навчання Дмитро Тарасов

Тепер більше охочих зможуть здобувати другу вищу освіту в Політехніці. Нова форма перекваліфікації дає можливість не прив’язувати навчання до конкретного місця та мінімізувати час на переміщення між населеними пунктами.

Від вересня цього року на базі Інституту дистанційного навчання діє нова форма перекваліфікації ― заочно-дистанційна, яка дає можливість отримати другу вищу освіту магістрам або спеціалістам. Це по-своєму зекономить час як студентам, так і викладачам, адже такий підхід зменшить кількість поїздок на пари в університет.

― Про те, як має виглядати процес організування сесії і частини навчання в дистанційному режимі, ми уявляли – це знайомі нам технології відеолекцій, дистанційних занять, використання ВНС. А частину занять сплановано провадити у вигляді очних занять, коли викладачі приїжджали б на сесію в Навчально-консультаційні центри ― Центри дистанційного навчання, ― пояснює директор Інституту дистанційного навчання Дмитро Тарасов.

Такий підхід не є абсолютно новий – це скоріше поєднання вже давно відомих технологій для оптимізації навчального процесу, де цільовою аудиторією є люди, які бажають отримати новий фах для кар’єрного зростання, зміни роботи тощо. Карантинні обмеження посприяли впровадженню цього формату, адже дистанційне навчання вже стало звичною справою і застосування його поряд із традиційною заочною формою навчання дало хороший результат.

Сьогодні центри дистанційного навчання працюють у Хмельницькій, Волинській, Чернівецькій, Івано-Франківській та Закарпатській областях, щоправда нову форму навчання для перекваліфікації запровадили наразі тільки в Хмельницькому. Пілотною стала спеціальність «Менеджмент», де сьогодні навчаються охочі з Хмельницької області. У планах Інституту дистанційного навчання ― розширити не тільки географію охоплення студентів, а й збільшити кількість освітніх програм за заочно-дистанційною формою навчання.