I етап проекту AURA. Результати.
Спільним завданням є покращення та повне використання туристичного потенціалу в Берліні, Флоренції та Львові. Театральні та музичні вистави - важливі атрибути культурної спадщини. Формування нових ринків та нових підходів до аудиторії для культурної індустрії можна реалізувати, проаналізувавши переваги відвідувачів опери в кожному місті. Особливості будівлі Оперного театру, його акустика, наявний склад і аура міста є визначальними у популярності певних вистав. Знаючи природу звучання інструментів та відтворення звуку в Оперному театрі, ми можемо збільшити кількість відвідувачів. Для аналізу переваг використовуються методи штучного інтелекту. Асоціативні правила - це ефективний механізм пошуку взаємозв'язку між особистими параметрами відвідувача та параметрами музики, що виконується в певному оперному театрі.
Завдання пошуку асоціативних правил полягає у виявленні наборів об’єктів, які зазвичай зустрічаються у великій кількості об’єктів. Завданням послідовного аналізу є пошук частих послідовностей. Основна відмінність завдань послідовного аналізу від пошуку асоціативних правил полягає у встановленні взаємозв'язку порядку між об'єктами. Наявність ієрархії в об'єктах та її використання в завданні пошуку асоціативних правил дозволяє виконати більш гнучкий аналіз та отримати додаткові знання. Результати розв’язання задачі подаються у вигляді асоціативних правил, умовна і заключна частина яких містить набори об’єктів. Видобуток та інтерпретація асоціативних правил дозволяють будувати сценарії користувачів та пов’язані з ними бізнес-моделі для сталого впровадження.
Крім того, можна реалізувати монетизацію цифрових подій або використання ауреалізованих просторів для вдосконалення своїх маркетингових стратегій або продажу квитків. Він побудований на акустичній специфіці конкретного театру та уподобаннях кожного відвідувача. Придбання квитків може бути підтримано складанням враження про різний акустичний досвід на місцях з різною ціною.
Результати проекту AURA
Результати проекту AURA використовуватимуть для популяризації нових технологій у світі музики та розширення можливостей провайдерів музики залучати нову аудиторію та розширювати сферу своєї культурної програми за допомогою віртуального звукового пейзажу.
Основними результатами проекту є:
- Ауралізовані 3D-моделі та технічний опис 3D-моделювання трьох музичних майданчиків, документація щодо підходу, аналітичні результати та рекомендації
- Три відеоуроки, які призначеня для музичних експертів, для техніків та архітекторів та для широкої громадськості
- Допоміжні інструменти для бізнес-можливостей, пов’язаних із ауреалізацією, маркетинговими стратегіями та підходом
- White Paper про ауреалізацію