Інновації та модернізація освіти та навчання є ключовими пріоритетами в кількох провідних ініціативах стратегії «Європа 2020». Під час пандемії COVID-19 понад 80% учнів у світі не відвідували школу та університети. У відповідь на цей виклик багато навчальних закладів посилили свої зусилля з використання різноманітних освітніх технологій, щоб надати учням можливості дистанційного навчання, поки школи та університети закриті. Щоб допомогти студентам і викладачам, університети розробили перелік освітніх додатків, платформ і ресурсів. Хоча ці рішення пропонують суттєву підтримку суспільству в ці безпрецедентні часи, вони здебільшого орієнтовані на забезпечення теоретичної передачі контенту.
Одним із найбільших недоліків більшості цих існуючих рішень є те, що надається обмежена підтримка практичних лабораторних робіт і практичного досвіду. Практичний досвід необхідний для значного просування навчання на всіх рівнях наукової освіти та в усіх дисциплінах. Однак це ще більш актуально для факультетів науки, техніки, інженерії та математики (STEM), які повинні постійно розвивати свої лабораторії та педагогічні інструменти, щоб надавати своїм студентам ефективні плани навчання. Створення контенту, доступного в Інтернеті, і можливість надання ефекту занурення в лабораторні роботи є безсумнівно корисними в короткостроковій перспективі для вирішення проблем, пов’язаних з COVID-19, але можуть відкрити для впровадження новітні інструменти для електронного навчання також у довгостроковій перспективі.
Таким чином, важливо запровадити нову структуру для електронного навчання, яка включає в себе досвід для забезпечення цифрового доступу до лабораторій у вищій освіті. Це буде досягнуто шляхом поєднання інструментів віртуальної реальності (VR) і доповненої реальності (AR) з новим поколінням переносних тактильних пристроїв. Це дозволить залучити студентів до аудіо-візуального практичного лабораторного середовища.
У цьому проекті ми оцінимо, які з доступних технологій підходять для електронного навчання та можуть сприяти здатності студентів створювати складні симуляції, використовуючи існуючі або існуючі методи моделювання та інструменти сценаріїв, пропонуючи при цьому функціональні можливості для посилання на реального світу та збирання даних, які можна візуалізувати в режимі реального часу, використовуючи інструменти VR і AR . Таким чином також буде створено інноваційний освітньо-дослідницький цикл. Цей підхід сприятиме досягненню повного занурення, відкритого та дистанційного лабораторного навчання.
Основна мета проекту – вивчення європейського досвіду впровадження цифрових технологій в освітній процес з метою поширення цих практик в Україні, підвищення рівня цифрових компетентностей студентів та викладачів, а також підготовки ІТ-спеціалістів з створення освітнього програмного забезпечення з використанням технологій AR/VR.