Впровадження змін та прийняття ефективних рішень

Шифр програми: ЗК-6/22

Тип програми за змістом: загальна короткострокова програма

Форма навчання: очна (денна) або дистанційна (в режимі реального часу)

Цільова група: державні службовці категорій «Б» та «В», посадові особи місцевого самоврядування IV-VII категорії посад, депутати місцевих рад

Найменування замовника освітніх послуг у сфері професійного навчання за програмою: Національне агентство з питань державної служби

Обсяг програми: 1 кредит ЄКТС

Тривалість програми та організація навчання: 3 робочих дні

Мова(и) викладання: Українська

Напрям(и) підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма: Антикризове управління, Управління змінами, Комунікація та взаємодія

Перелік професійних компетенцій, на підвищення рівня яких спрямовано програму: 

  • ефективність взаємодії в умовах змін та криз;
  • прийняття ефективних антикризових рішень;
  • впровадження та сприйняття змін.

Укладач(і) програми:

Іванюк Уляна Володимирівна, доцент кафедри менеджменту організацій Національного університету «Львівська політехніка», кандидат економічних наук, e-mail: uliana.v.ivaniuk@lpnu.ua

Процак Катерина Володимирівна, доцент кафедри менеджменту організацій Національного університету «Львівська політехніка», кандидат економічних наук, e-mail: kateryna.v.protsak@lpnu.ua

Загальна мета

систематизація знань та навичок державних службовців в умовах змін та криз; розвиток компетенції прийняття ефективних антикризових рішень

Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

  1. знання:
    • змісту основних засад антикризового управління;
    • механізмів, сучасних методів та підходів антикризового управління на державній службі та в діяльності органів місцевого самоврядування;
    • методів та моделей впровадження змін на державній службі.
  2. уміння:
    • визначати проблеми та застосування навиків прийняття рішень в умовах кризи;
    • оцінювати ризики, з якими стикаються держслужбовці у своїй діяльності;
    • здійснювати підготовку впровадження змін;
    • підбирати ефективні методи подолання опору організаційним змінам в органах публічної служби;
    • побудови архітектоніки робочого часу держслужбовців.
  3. навички:
    • побудови ефективної антикризової стратегії в публічному управлінні та в органах місцевого самоврядування;
    • використання діджитал-інструментів для підтримання комунікацій під час кризи;
    • добору ефективних методів подолання опору організаційним змінам;
    • оцінювання результатів впровадження змін.

Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять)

Навчання здійснюється у формі тренінгів, які включають проведення лекцій з використанням інтерактивних презентацій, консультативних форумів, тематичних дискусій й практичних робіт. Курс навчання передбачає самостійну роботу слухачів.

Ресурсне забезпечення дистанційного навчання

Назви вебплатформи, на основі яких забезпечуються процеси проведення дистанційного навчання: *програмний додаток для відеоконференцій Zoom - https://zoom.us/ru-ru/meetings.html

Назва дистанційного етапу/модуля

Тема 1. Основні засади та принципи антикризового управління. Особливості антикризового управління в органах публічної влади.

Тема 2. Концептуальні засади розробки антикризової стратегії в органах публічного управління.

Тема 3. Управління ризиками.

Тема 4. Комунікації в умовах кризи.

Тема 5. Особливості державного антикризового управління в провідних країнах світу. Можливості адаптації досвіду антикризового управління в Україні.

Тема 6. Вплив глобальних змін сучасності на розвиток публічного управління.

Тема 7. Опір організаційним змінам. Причини опору організаційним змінам в публічній службі та методи його подолання.

Тема 8. Реалізація та оцінювання ефективності впроваджених змін. Тайм-менеджмент в умовах змін.

Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю

Критерії оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%)

проходження дистанційного навчання  (відвідування занять ) - 40%;

самостійна робота – 20 %;

підсумковий контроль – 40%.

Документ про підвищення кваліфікації видається слухачам, які в процесі  вивчення короткострокової програми отримали не менше ніж 60 % за системою оцінювання ЄКТС, обчислених за питомою вагою наведених критеріїв оцінювання (підсумковий контроль обов’язковий)

Форма підсумкового контролю: Письмове тестування