
Центр тьюторства і менторства – це структурний підрозділ Національного університету «Львівська політехніка», який забезпечує формування професійної компетентності, соціальної активності та активної життєвої позиції студентів Університету. Призначення Центру полягає у створенні сприятливого студентського середовища в Університеті, яке сприятиме збалансованому розвитку студентів, посилюватиме взаємодію студентів, заохочуватиме до створення студентських мереж, розвиватиме гнучкі навички та лідерські якості залучених студентів.
Основною метою діяльності Центру є надання підтримки і допомоги студентам Університету у покращенні їхнього навчання, формування активної громадянської позиції та досягнення якісного особистісного і професійного розвитку відповідно потребам ринку праці та громадянського суспільства.
Основними цілями Центру є:
- забезпечення студентів підтримкою та ресурсами, які допоможуть їм досягти академічного успіху у навчанні;
- допомога студентам у визначенні кар'єрних цілей, надання порад щодо вибору спеціальності та шляхів досягнення кар'єрних цілей (поради менторів від HR, розвиток навичок пошуку роботи, підготовка та ведення співбесіди тощо), кар'єрний розвиток;
- підтримка студентів у розвитку особистих навичок, які сприяють психологічному і соціальному благополуччю (консультування та тренінги з лідерства, комунікації та розв'язання конфліктів, психологічна підтримка тощо);
- надання спеціалізованої підтримки та адаптація до університетських умов конкретних груп студентів (напр., іноземні студенти, студенти з особливими освітніми потребами, студенти з інвалідністю, студенти-ВПО чи студенти-УБД та інші).
Основними завданнями Центру є:
- впровадження програми T&M в Університеті, яка забезпечує професійне зростання, соціальну активність та розвиток як студентів Університету, так і викладачів/менторів;
- заохочення до співпраці та зміцнення зв’язків між Університетом та соціально-економічним середовищем шляхом розвитку програми T&M, залучення фахівців з неакадемічного середовища до навчально-виховного процесу і створення відкритих освітніх ресурсів;
- розроблення, впровадження та вдосконалення інструментів професійного зростання та розвитку як студентів, так і викладачів/менторів;
- розроблення моделей, методів та інструментів для надання студентам нових послуг, покращення співпраці з промисловим та іншими секторами економіки і підвищення стійкості Університету;
- створення алгоритмів для налагодження ефективної взаємодії між академічним та неакадемічним середовищами для покращення зайнятості та самореалізації студентської молоді;
- виявлення активної та цілеспрямованої студентської молоді та її залучення до наукової роботи і суспільної активності.



