Викладачі ІНЕМ Львівської політехніки взяли участь у бізнес-нетворкінгу «Forum West #Маркетинг»

Катерина Дзюбіна, кафедра ЗМД Львівської політехніки
 бізнес-нетворкінгу з маркетингу «Forum West #Маркетинг»

Щорічно з 2012 року компанія ТОВ «Юридична компанія «HD Partners» організовує інтерактивні заходи, присвячені виявленню сучасних тенденцій та проблемних питань розвитку маркетингу в Україні. Викладачі Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка» взяли участь у цьогорічному практичному бізнес-нетворкінгу з маркетингу «Forum West #Маркетинг». Метою участі стало ознайомлення з тенденціями розвитку сфери маркетингу, сучасними технологіями побудови та шляхами досягнення маркетингових комунікацій, а також обмін досвідом побудови маркетингових стратегій компанії.

В ході нетворкінгу свої доповіді представили керівники, маркетологи та топ-менеджери провідних українських компаній, серед яких, зокрема, В. Ільченко (бізнес-аналітик «Скайлайн Софтвер»), К. Воробйов (заступник генерального директора «Vodafone Україна»), Л. Дуб (директор з маркетингу мережі аптек «D.S.»), Т. Желтомирська (директор з маркетингу «Nemiroff Holding»), О. Клімчук (співвласник кондитерської фабрики «Ярич»), О. Мальцева (генеральний директор «Companion Group» (журнали «Комп&ньйон» та «&.Стратегії»), автор бренду «&.Стратегії», фахівець з маркетингу), А. Москаленко (заступник міського голови Львова з питань розвитку), П. Нек (спеціаліст із сучасних маркетингових інструментів, блогер), А. Семенюк (директор ІТ мережі аптек «D.S.»), А. Сидор (директор DikArt Event Marketing Company), Ж. Смотріч (маркетолог, підприємець, бізнес-тренер продюсер «The Marketing Jazz Fest», чинний член American Marketing Association), О. Стець (директор з маркетингу ПрАТ «Тернопільський молокозавод», ТМ «Молокія»), Т. Яценко (керівник медіа-хабу «Твоє місто»).

За словами учасника нетворкінгу, старшого викладача кафедри зовнішньоекономічної та митної діяльності Катерини Дзюбіни, найбільшу зацікавленість учасників викликали доповіді, присвячені просьюмерізму, трансформації «відгуків» та «лайків» у маркетингову валюту, розвитку моделі «AIDSCTAS», посиленню сили мікровзаємодії, дуотонів та кореляції місії компанії із задачами клієнта.

Інститут економіки і менеджменту висловлює подяку організаторам заходу ТОВ «Юридична компанія «HD Partners», компанії GOLDWEB Marketing та особисто Володимиру Глащенкову і Юрію Панчишину за можливість долучитись до нетворкінгу.

Ознайомитись із презентаціями доповідей нетворкінгу можна на сторінці кафедри ЗМД у мережі Фейсбук.

 бізнес-нетворкінгу з маркетингу «Forum West #Маркетинг»  бізнес-нетворкінгу з маркетингу «Forum West #Маркетинг»  бізнес-нетворкінгу з маркетингу «Forum West #Маркетинг»  бізнес-нетворкінгу з маркетингу «Forum West #Маркетинг»  бізнес-нетворкінгу з маркетингу «Forum West #Маркетинг»  бізнес-нетворкінгу з маркетингу «Forum West #Маркетинг»  бізнес-нетворкінгу з маркетингу «Forum West #Маркетинг»  бізнес-нетворкінгу з маркетингу «Forum West #Маркетинг»  бізнес-нетворкінгу з маркетингу «Forum West #Маркетинг»